-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer02.iad
.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.
iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neo
strada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 7 Mar 2014 10:39:29 +0100
From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
Subject: Re: nowy czynnik chłodniczy
In-Reply-To: <lfb3kn$bn2$1@node2.news.atman.pl>
Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1403071038140.3084@quad>
References: <lf9r6s$gav$1@news.mm.pl>
<7...@g...com>
<lf9vnc$hsg$1@news.mm.pl>
<d...@g...com>
<lfa42d$rtv$1@node1.news.atman.pl>
<6...@g...com>
<lfa5ad$t6l$1@node1.news.atman.pl> <lfa637$jri$1@news.mm.pl>
<lfb3kn$bn2$1@node2.news.atman.pl>
X-X-Sender: moj@quad
MIME-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
User-Agent: Hamster/2.1.0.11
Lines: 15
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
X-Trace: 1394185235 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2140 83.15.167.123:62867
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1658
X-Received-Body-CRC: 4057998193
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2526532
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 7 Mar 2014, Tomasz Wójtowicz wrote:
> No jasne, bo silnik zmienia benzynę w niepalną ciecz doskonałą, której
> filozofowie poszukiwali przez te millenia...
Na to wychodzi ;)
> Ile było przypadków, że w komorze silnika doszło do pożaru z nieszczelnego
> przewodu paliwowego?
Wszystko przez to, że silnik jej nie zmienił ;)
(nie, nie czepiam się meritum, po prostu widzę jakiś temat lżejszy
niż zderzenia czołowe :))
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 07.03.14 10:43 masti
- 07.03.14 10:43 masti
- 07.03.14 10:48 mst
- 07.03.14 11:10 Gotfryd Smolik news
- 07.03.14 11:17 RoMan Mandziejewicz
- 07.03.14 13:28 k...@g...com
- 07.03.14 13:33 k...@g...com
- 07.03.14 18:00 Budzik
- 07.03.14 22:25 tomas
- 07.03.14 22:31 tomas
- 07.03.14 22:39 tomas
- 07.03.14 23:48 John Kołalsky
- 07.03.14 23:50 John Kołalsky
- 08.03.14 01:15 k...@g...com
- 08.03.14 01:35 tomas
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=