  • 11. Data: 2012-06-23 12:45:29
    Temat: Re: nowe kamerki samochodowe, porównanie...
    Od: BartekK <s...@d...org>

    http://cardvr.com.pl/filmy/ na dole masz linki do 2 filmów.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 12. Data: 2012-06-23 23:41:33
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-06-22 13:07, Papkin wrote:
    > Jaka kamera potrafi sama wystartowac z nagrywaniem, wsiadam do auta i nie
    > mysle o niczym. Albo wyzwalanie przez zmiane pozycji GPS (ale to zawodne)
    > albo przez wzrost napiecia w instalacji samochodu (ale ladowarka musialaby
    > miec wiecej kabli niz plus i minus bo przeciez stabilizowane napiecie sie
    > nie zmieni, dodatkowy kabel bylby wprost z gniazda zapalniczki - plus jak
    > wiemy rosnie do ponad 14V jak pracuje alternator).

    Sporo kamerek ma po prostu czujnik wstrząsów i to sprawdza się całkiem
    nieźle. Wystarczy odpalić samochód i właściwie już wie, że ma nagrywać.
    Tak samo potem się wyłącza - nic się nie dzieje to czuwanie.

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 13. Data: 2012-06-25 13:18:55
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > To jest jakaś masakra a nie jakość. Odczytanie tablic to mision
    > impossible. GOPRO daje filmy w których perfekt da się każdą
    > blachę odczytać ...

    ale kosztuje "inne pieniadze" tak czy siak kazdemu radze taka kamere (tj wg
    wlasnego wyboru) kupic bo na drogach nie jest bezpiecznie o czym sie
    przekonalem ostatnio (akurat kamery nie mialem wlaczonej) ... ]

    Nie znacie dnia ani godziny. Kamerujcie chlopaki i dziewczyny.

  • 14. Data: 2012-06-25 16:55:35
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-06-25 13:18, Papkin pisze:

    > Nie znacie dnia ani godziny. Kamerujcie chlopaki i dziewczyny.

    I co ci da nagranie na którym będzie widać "sprawcę" w
    nieidentyfikowalnym samochodzie, który da się określić tylko
    jako np "czerwone punto" ????

  • 15. Data: 2012-06-25 18:12:53
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > I co ci da nagranie na którym będzie widać "sprawcę" w
    > nieidentyfikowalnym samochodzie, który da się określić tylko jako np
    > "czerwone punto" ????

    nie zawsze sprawca oddala sie z miejsca zdarzenia. taka kamera wystarczy
    aby pokazac milicjantowi po kolizji. mimo to rowniez wolalbym gopro.

  • 16. Data: 2012-06-25 19:14:43
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > nie zawsze sprawca oddala sie z miejsca zdarzenia. taka kamera
    > wystarczy aby pokazac milicjantowi po kolizji. mimo to rowniez
    > wolalbym gopro.

    Ponad 700zl, ale to kwestia zasobnosci w gotowke. Dla mnie za duzo jak na taki
    cel. Moze tanie kompakty foto kreca podobne filmy? Zawsze to bardziej
    uniwersalne :)

    Bedzie to kawal cegly na szybie, uchwyt do szyby tez swoje zajmuje a potrafia
    takie odpasc w najmniej oczekiwanym momencie. No i koledzy, tu jest Polska, tu
    sie kradnie! Naprawde macie czas i checi chowac to jak tylko idziecie do zabki
    po drobne zakupy? GoPro jest super do krecenia sportow ekstremalnych ale do
    codziennego filmowania podrozy po naszym pieknym kraju...?

    http://www.youtube.com/watch?v=1wObrrKyqoE

    http://www.youtube.com/watch?v=npG8_lkqHXw

    No sorry panowie ale w nocy pupa i to brudna :) Czyli w dzien jest zyleta ale
    chcemy byc za ta cene chronieni tez w nocy? Tam sa latarnie w dodatku. Lipa.

  • 17. Data: 2012-06-25 20:12:15
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > No sorry panowie ale w nocy pupa i to brudna :) Czyli w dzien jest
    > zyleta ale
    > chcemy byc za ta cene chronieni tez w nocy? Tam sa latarnie w dodatku.
    > Lipa.

    no niestety gopro jest wielka i nie ma chyba automatycznego wlaczania.
    myslalem ze kosztuje cos pod 1500 zl a ty piszesz ze juz 700 ?

    generalnie najlepszy stosunek jakosci do ceny i zastosowania to maja te
    najtansze kamerki po 150 zl. do rozstrzygniecia winy po kolizji sa
    wystarczajace moim zdaniem.

  • 18. Data: 2012-06-26 09:15:33
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-25 20:12, marcin pisze:

> [...]
    >
    > generalnie najlepszy stosunek jakosci do ceny i zastosowania to maja te
    > najtansze kamerki po 150 zl. do rozstrzygniecia winy po kolizji sa

    Do podważenia wiarygodności pomiaru Iskra też wystarczają.