  • 1. Data: 2012-06-21 17:53:57
    Temat: Najlepsza terenówka na świecie nie jest terenówką
    Od: "Wikolski" <w...@N...gazeta.pl>

    Test w boju.

    http://www.youtube.com/watch?v=8zfKRdgoRo4

    volvo xc70
    lexus
    bmw x5
    bmw 3
    nissan patrol
    audi a6

    zaskoczenie ?

  • 2. Data: 2012-06-21 18:08:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 21 Jun 2012 15:53:57 +0000 osobnik zwany Wikolski
    wystukał:

    > Test w boju.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=8zfKRdgoRo4
    >
    > volvo xc70
    > lexus
    > bmw x5
    > bmw 3
    > nissan patrol
    > audi a6
    >
    > zaskoczenie ?

    nie, w tym teście nie ma żadnej terenówki.
    4x4 to jeszcze nie oznacza ternówki.
    Że bulwarowe SUVy nie radzą sobie w terenie to normalne bo nie do tego
    służą.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2012-06-21 18:24:16
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-06-21 18:08, masti pisze:

    > nie, w tym teście nie ma żadnej terenówki.

    IMO Patrol to już terenówka. Nie wiem, czy tam jest / czy włączyli
    blokadę. Ale to był raczej test opon, a nie dzielności terenowej.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 4. Data: 2012-06-21 18:55:03
    Od: "Kowal" <m...@p...onet.pl>

    Każdy wie, że najlepszy samochód terenowy, to samochód służbowy ;)

  • 5. Data: 2012-06-21 19:06:08
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Wikolski" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Test w boju.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=8zfKRdgoRo4
    >
    > volvo xc70
    > lexus
    > bmw x5
    > bmw 3
    > nissan patrol
    > audi a6
    >
    > zaskoczenie ?

    no dobra - ale co zostało udowodnione?
    Masz jakieś swoje zdanie?

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
    Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3

  • 6. Data: 2012-06-21 19:06:23
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2012-06-21 17:53, Wikolski pisze:
    > Test w boju.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=8zfKRdgoRo4
    >
    > volvo xc70
    > lexus
    > bmw x5
    > bmw 3
    > nissan patrol
    > audi a6
    >
    > zaskoczenie ?

    oszustwo, ktorym podniecaja sie przyglupy.

  • 7. Data: 2012-06-21 21:39:54
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Wikolski" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Ja jestem zaskoczony, dlaczego kierowca Patrola tak gwałtownie nacisnął
    hamulec? Pojechał dalej niż było ustalone w scenariuszu?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2012-06-21 21:42:19
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Thu, 21 Jun 2012 15:53:57 +0000 (UTC), Wikolski wrote:

    > Test w boju.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=8zfKRdgoRo4
    >
    > volvo xc70
    > lexus
    > bmw x5
    > bmw 3
    > nissan patrol
    > audi a6
    >
    > zaskoczenie ?

    Tylko po pierwsze nie jeżdżą w terenie, a po drugie coś mi się wydaje (bo
    jakość obrazu nie jest za dobra, ale w kilku ujęciach coś tam widać) że
    mają różne opony.

  • 9. Data: 2012-06-21 22:13:09
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2012-06-21 17:53, Wikolski pisze:
> [...]

    Najlepszy z komentarzy pod tym filmem:

    "If you look closely, there's a Forester already at the top of the
    slope" :-)

    T.

  • 10. Data: 2012-06-21 22:18:07
    Od: r...@g...com

    W dniu czwartek, 21 czerwca 2012 17:53:57 UTC+2 użytkownik Wikolski napisał:
    > Test w boju.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=8zfKRdgoRo4
    >
    > volvo xc70
    > lexus
    > bmw x5
    > bmw 3
    > nissan patrol
    > audi a6

    To nie jest żaden test, co najwyżej zabawa.
    Pomijając durne dobranie samochodów... By to poważnie rozpatrywać, wszystkie musiały
    by mieć te same opony (producent, model, rocznik) i wszystkie testy przeprowadza
    JEDEN kierowca. Tylko po co komu taki test ? to jak testowanie jakości łyżew na
    asfalcie albo wrotek na lodzie. Beznadzieja.