  • 1. Data: 2012-06-21 20:38:40
    Temat: Włochy i Telepass dla osobówki
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    Hej,

    Wybieram się do Włoch w okresie wakacyjnym, w zeszłym roku wiele się
    naczekałem na bramkach autostradowych. Wiem, że działa tam system
    telepass - ale wszsytkie strony mówią raczej o samochodach ciężarowych.

    Pytanie: Czy jest możliwość krótkoczasowego korzystania z udogodnień
    telepass dla samochodów osobowych? Jakiś prepaid czy coś?

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 2. Data: 2012-06-22 00:40:43
    Temat: Re: Włochy i Telepass dla osobówki
    Od: Luca <l...@g...com>

    On 21 Cze, 20:38, Verox <a...@b...veroxsystems.com>
    wrote:
> [...]
    > Proud to be 100 percent microsoft free.                            op. Tomek

    Niestety nie ... chyba, ze jestes szczesliwym posiadaczem konta w
    banku wloskim lub ichniejszego konta pocztowego ;-)

    Oplaty sa pobierane nie na zasadzie prepaid, a postpaid - urzadzenie
    rejestruje przejechane platne odcinki i okresowo (pewnie raz w
    miesiacu) spolka autostradowa sciaga sobie naleznosc z konta/karty
    kredytowej.

    Wiecej info tutaj (strona oczywiscie tylko w jedynym slusznym jezyku).

    http://www.telepass.it/ecm/faces/public/telepass/hom
    e/mondo-telepass/telepass-family.html

    a tutaj mozna sobie zawczasu policzyc koszta przejazdu tu i tam

    http://autostrade.it/

    Na "pocieszenie" dodam, ze czesto wydzielone pasy dla uzytkownikow
    telepass sa krotsze, niz korki dojazdowe do bramek :P:P:P:P

    W sezonie mozna oszczedzic troche czasu, ale niewiele mniej, niz bez
    gadzetu.

    Pzdr