  • 1. Data: 2012-06-21 09:12:02
    Temat: Kolorystyka samochodu - jaka najlepsza
    Od: "Mareczek" <m...@g...pl>

    Jaka wam się podoba kolorystyka samochodu ???

    Wg mnie: - czarny lakier i biała skóra...miód :)

  • 2. Data: 2012-06-21 09:26:43
    Temat: Re: Kolorystyka samochodu - jaka najlepsza
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Mareczek

    > Jaka wam sie podoba kolorystyka samochodu ???
    >
    > Wg mnie: - czarny lakier i bia?a skóra...miód :)

    Jak masz służącego, który będzie Ci go mył co rano i czyścił wnętrze co
    tydzień, to faktycznie fajny. ;-)

  • 3. Data: 2012-06-21 09:37:33
    Od: "Mareczek" <m...@g...pl>

    > Jak masz służącego, który będzie Ci go mył co rano i czyścił wnętrze co
    > tydzień, to faktycznie fajny. ;-)

    Wg mnie mycie własnego samochodu i czyszczenie to przyjemnosc .

  • 4. Data: 2012-06-21 09:39:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 21 Jun 2012 09:12:02 +0200, Mareczek

    > Jaka wam się podoba kolorystyka samochodu ???

    Najlepsza to jest beżowa, zarówno lakier jak i środek.
    Lub srebrny + szary. http://kut.as/07eh haba-haba :P
    Najmniej widać kurz/brud.

    > Wg mnie: - czarny lakier i biała skóra...miód :)

    To nie najlepsza, tylko najładniejsza. Do gruntownego sprzątania raz w
    tygodniu, żeby po roku w środku nie wyglądało na 10 lat używania.

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl

  • 5. Data: 2012-06-21 09:42:10
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-21 09:37, Mareczek pisze:

    > Wg mnie mycie własnego samochodu i czyszczenie to przyjemnosc .

    Poznasz jakąś dziewczynę i Ci się zmieni światopogląd.

  • 6. Data: 2012-06-21 09:44:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 21 Jun 2012 09:42:10 +0200, Marcin N

    > Poznasz jakąś dziewczynę i Ci się zmieni światopogląd.

    Jak pojmie ją za żone, to się nawróci. :P

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl

  • 7. Data: 2012-06-21 09:51:43
    Od: "Mareczek" <m...@g...pl>

    Żonka też lubi dbać o samochód :)

  • 8. Data: 2012-06-21 10:04:41
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Wg mnie mycie własnego samochodu i czyszczenie to
    > przyjemnosc .

    Znam wiele ciekawszych i przyjemniejszych sposobów spędzania
    wolnego czasu ;-). Ale znam też gości, którzy tak bardzo
    identyfikują się ze swom autem że czasem nawet w nim spią
    ;-).

  • 9. Data: 2012-06-21 10:18:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 21 Jun 2012 09:51:43 +0200, Mareczek

    > Żonka też lubi dbać o samochód :)

    O swoje BMW? ;)

    --
    Pozdor Myjk