  • 231. Data: 2011-10-26 17:42:50
    Temat: Re: ..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl>

    > Kompromitowanie się, to Twoje hobby?
    >
    > Gdzie masz w przepisach napisane, że jak ukradniesz lizaka, to nie będzie
    > to kradzież?

    Ech głupku, napisał, że "za kradzież ... nie grozi kara". Rozumiesz co to
    kara ?

  • 232. Data: 2011-10-26 17:44:18
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl>

    > Podasz jakiś przypadek, w którym prawo nie przewiduje kary za jego
    > złamanie?

    Podano już w tym wątku wielokrotnie.

  • 233. Data: 2011-10-26 18:03:47
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl>

    > To, że nie potrafisz zrozumieć paru prostych zdań nie jest od razu powodem
    > do nerwów.

    Idźże do psychiatry.

  • 234. Data: 2011-10-27 08:56:04
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-26 18:03, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Arek" <a...@a...pl>

    > Idźże do psychiatry.

    No to mi poszło w pięty. A na poważnie, doszlifowanie umiejętności
    czytania, może być dobrą inwestycją.

    A.

  • 235. Data: 2011-10-27 08:58:54
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-26 17:32, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Arek" <a...@a...pl>

    > Weźże głupku zacznij czytać co się do Ciebie pisze a nie pier...l o tym
    > że inni twoich artykułów nie rozumieją jak tam same brednie są.

    "Ależ Ty bredzisz.
    Przestań już p..ić !
    Idźże do psychiatry.
    Ech głupku, napisał, ...
    "

    Gratuluje poziomu. Stare Chińskie przysłowie mówi, że jak nie wiesz co
    powiedzieć, powiedz stare Chińskie przysłowie. Przynajmniej nie zrobisz
    z siebie takiego buraka.

    A.

  • 236. Data: 2011-10-27 09:01:12
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-26 17:44, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Arek" <a...@a...pl>

    > Podano już w tym wątku wielokrotnie.

    Chodzi Ci o ten wspaniały przykład z lizakiem? No to gratuluje poczucia
    humoru:)

    A.

  • 237. Data: 2011-10-27 09:04:54
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-26 17:42, John Kołalsky pisze:

    > Ech głupku, napisał, że "za kradzież ... nie grozi kara". Rozumiesz co
    > to kara ?

    I po co się ciskasz?

    I pytanie nadal aktualne, gdzie macie napisane, że za kradzież lizaka
    nie ma kary?

    A.

  • 238. Data: 2011-10-27 15:33:51
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 25/10/2011 13:56, Arek wrote:

    > A gdzie ta analogia?

    Gdybyś czytał wątek, w którym bierzesz udział, to nie musiał byś pytać i
    może nawet odpisywał na temat.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 239. Data: 2011-10-27 16:19:03
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-27 15:33, kamil pisze:

    > Gdybyś czytał wątek, w którym bierzesz udział, to nie musiał byś pytać i
    > może nawet odpisywał na temat.

    Zacznij od rozszyfrowania znaczenia słowa analogia. Wówczas może
    odkryjesz, że w tym co napisałeś nie występują żadne podobieństwa. Ale
    czy ja za dużo nie wymagam?

    A.

  • 240. Data: 2011-10-27 16:35:19
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl>

> [...]
    >
    > Gratuluje poziomu. Stare Chińskie przysłowie mówi, że jak nie wiesz co
    > powiedzieć, powiedz stare Chińskie przysłowie. Przynajmniej nie zrobisz z

    To jeszcze burakiem jesteś ?