  • 221. Data: 2011-10-26 12:39:29
    Temat: Re: ..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-10-2011 12:33, Arek pisze:

    > Nie, po skończeniu wyprzedzania, zgodnie z przepisami zjechać na prawy
    > pas. Na szkoleniu pewnie Ci to dokładniej wytłumaczą, może nawet pokażą.

    No proszę, czyli gość który pogania jest zwykłym pojebem?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 222. Data: 2011-10-26 12:51:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-10-2011 12:31, Arek pisze:

    > Kompromitowanie się, to Twoje hobby?

    ROTFL i kto to mówi.

    > Gdzie masz w przepisach napisane, że jak ukradniesz lizaka, to nie
    > będzie to kradzież?

    Zastosuję twoją metodę odpowiadając pytaniem na pytanie.
    Gdzie masz w PoRD napisane, że jazda +10km/h nie jest przekroczeniem
    prędkości i że taka jazda jest zgodna z przepisami?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 223. Data: 2011-10-26 13:07:59
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-26 12:37, DoQ pisze:

    > Nie mieszaj do tego _późniejszych_ wypowiedzi Kamila krętaczu.

    To jest właśnie początek tej późniejszej części. Wszystko Ci się już myli.

    > "Jeżeli jechałeś licznikowe 70 to całkiem możliwe, że jechałeś ok
    > 60km/h. A ten w BMW mógł zgodnie z przepisami jechać 79, więc, mamy
    > prawie 20km/h różnicy. "
    >
    > To są TWOJE słowa ZANIM Kamil zaczął tu pisać. Jasno wynika z nich, że
    > kierowca BMW jadąc 79 jechał zgodnie z przepisami. Zamiast więc pieprzyć
    > o percepcji, zastanów się nad tym co napisałeś.

    Ale to nie ma związku z tą częścią dyskusji. Kamil coś chlapnął, i
    próbował mi coś wmówić. A Tobie biedaku sprasowało się to z początkiem
    całego wątku.

    A.

  • 224. Data: 2011-10-26 13:09:16
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-26 12:51, DoQ pisze:

    > ROTFL i kto to mówi.

    Oh, ale mi dosrałeś.

    > Zastosuję twoją metodę odpowiadając pytaniem na pytanie.
    > Gdzie masz w PoRD napisane, że jazda +10km/h nie jest przekroczeniem
    > prędkości i że taka jazda jest zgodna z przepisami?

    W tym wątku było to przytaczane wielokrotnie, nie widzę sensu kolejnego
    powtarzania. Przynajmniej do czasu jak opanujesz sztukę czytania.

    A.

  • 225. Data: 2011-10-26 13:14:26
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-26 12:39, DoQ pisze:

    > No proszę, czyli gość który pogania jest zwykłym pojebem?

    Jak domyślam się próbujesz nawiązać do początku:

    "Właśnie dziś przy ograniczeniu 70 jadę 70 (w granicach toleranjci)
    lewym pasem bo skręcam, przyznaję dopiero za jakieś 2 kilometry.."

    Pewnie gdzieś Ci uciekło, że gość jechał lewym bo tak, nikogo nie
    wyprzedzał a prawy był wolny. Ale nie wymagam od Ciebie takiej
    spostrzegawczości. To mogło by Cię zabić.

    A.

  • 226. Data: 2011-10-26 13:16:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-10-2011 13:07, Arek pisze:

    > Ale to nie ma związku z tą częścią dyskusji. Kamil coś chlapnął, i
    > próbował mi coś wmówić. A Tobie biedaku sprasowało się to z początkiem
    > całego wątku.

    Rozpocząłeś gałąź wątku dot. jazdy 79/70 zacytowaną w poście powyżej.
    Teraz bredzisz, że to nie ty pisałeś iż jest zgodna z przepisami cyt.
    "Gdzie tak napisałem?". Jak ci Artur podał mida to twojej wypowiedzi
    zarzuciłeś mu analfabetyzm. Są więc trzy mozliwości, rżniesz głupa,
    jesteś idiotą, albo masz schizofrenię.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 227. Data: 2011-10-26 13:17:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 26 Oct 2011 13:14:26 +0200, Arek napisał(a):

> [...]
    > wyprzedzał a prawy był wolny. Ale nie wymagam od Ciebie takiej
    > spostrzegawczości. To mogło by Cię zabić.

    Jak będziecie mieć panienki przerwę w drapaniu się, to może któraś wyjaśni
    gdzie można znaleźć ranking pojebów?
    Tzn jakąś urzędową tabelę, która mówi, że złamanie nakazu jazdy prawą
    stroną jest gorsze od złamania zakazu przekraczania określonej szybkości.
    Albo na odwrót. Choć ze statystyki grupy wynika raczej, że złamanie tego
    pierwszego to zbrodnia pierwszego stopnia, a tego drugiego to nawet
    wykroczenie nie jest a nawet w pewnych warunkach dostaje się za to order.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Najlepszy samochód na zimę? Golf TDI

  • 228. Data: 2011-10-26 13:35:49
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-26 13:17, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > pierwszego to zbrodnia pierwszego stopnia, a tego drugiego to nawet
    > wykroczenie nie jest a nawet w pewnych warunkach dostaje się za to order.

    No a za jazdę lewym pasem poniżej ograniczeń, to krzyż zasługi powinien
    wręczać sam prezydent.

    A jak będzie ranking mistrzów bełkotu nie potrafiących czytać, to śmiało
    możesz się dopisać.

    A.

  • 229. Data: 2011-10-26 13:39:51
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-26 13:16, DoQ pisze:

> [...]
    > "Gdzie tak napisałem?". Jak ci Artur podał mida to twojej wypowiedzi
    > zarzuciłeś mu analfabetyzm. Są więc trzy mozliwości, rżniesz głupa,

    Trzy posty wyżej Ci to dokładnie wyjaśniłem. Podałem odpowiedni cytat.
    To nie jest możliwe aby być aż tak ograniczonym. Więc ewidentnie
    zgrywasz głupka. Choć, czy na pewno zgrywasz, to nie jestem pewien.

    A.

  • 230. Data: 2011-10-26 17:32:14
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl>

    > Cóż za wspaniała argumentacja:)
    >
    > W sumie, biorąc pod uwagę, braki z podstaw logiki, fizyki oraz czytania,
    > czego więcej można się spodziewać?

    Weźże głupku zacznij czytać co się do Ciebie pisze a nie pier...l o tym że
    inni twoich artykułów nie rozumieją jak tam same brednie są.