  • Data: 2009-05-05 15:22:48
    Temat: makro w excelu
    Od: "SUPszon" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    wklepałem do arkusza formułki obliczające potrzebną mi wartość (gwarancję
    zaspokojenia potrzeb użytkownika przem.)
    Moim zadaniem jest teraz przeprowadzenie symulacji - są dwie wartości, każda
    niezależna od drugiej
    (pojemność zbiornika i potrzeby użytkownika przemysłowego), które mam
    podmieniać tzn.
    wpisuje min. pojemność użytkownika, potem min. potrzebę, spisuje gwarancję,
    podstawiam
    kolejną potrzebę (większą o delta p od poprzedniej), spisuje gwarancję aż do
    podstawienia max potrzeby.
    W tym momencie wpisuje kolejną założoną pojemność zbiornika (powiększoną o
    delta V od poprzedniej) i
    "jadę" od nowa.

    Od razu powiecie mi - stwórz odpowiednią pętlę w VBA.
    Niestety nie wiem jak zmusić excela, aby w kolejnych krokach wypisywał
    obliczone gwarancje w kolejnych komórkach arkusza kalkulacyjnego.
    Proszę o jakąś wskazówkę