  • 1. Data: 2009-04-26 18:41:02
    Temat: leica 70-200 2.8 + canon 450 D
    Od: "Alojzy Majchrzak" <a...@p...onet.pl>

    Witam!

    Prosze o komentarze na temat obiektywu z serii L 70-200 mm, światło 2.8.

    Czy jest sens kupować ten obiektyw do body: Canon 450 D?

    Czy ten obiektyw nie jest za mocny na takie body?

    Mam w tej chwili obiektyw Canona 50 mm (stałoogniskowy), światło 1.4 i
    jestem z niego bardzo zadowolony.

    Planuje kupić ten obiektyw aby moc wykonywac zdjęcia na żużlu i na
    koncertach.

    Prosze nie zabijcie mnie jesli te pytania sa za bardzo amatorskie, ale
    fotografia interesuje sie dopiero od roku, stad takie pytanie do Was

    Pozdrawiam
    heyoo

  • 2. Data: 2009-04-26 19:03:04
    Temat: Re: leica 70-200 2.8 + canon 450 D
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > Czy jest sens kupować ten obiektyw do body: Canon 450 D?
    Jest sens.

    > Czy ten obiektyw nie jest za mocny na takie body?
    Nie jest.

  • 3. Data: 2009-04-26 19:36:45
    Od: "KZ" <n...@a...com.pl>

    Alojzy Majchrzak wrote:
> [...]
    > 2.8.
    > Czy jest sens kupować ten obiektyw do body: Canon 450 D?
    >
    > Czy ten obiektyw nie jest za mocny na takie body?

    Oczywiście że nie jest - Twoje body robi takie same zdjęcia jak te
    dwycyfrowe...
    Jedno mnie ciekawi - dlaczego w temacie napisałeś "leica" ?

    KZ

  • 4. Data: 2009-04-26 19:37:10
    Od: "Alojzy Majchrzak" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KZ" <n...@a...com.pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiście że nie jest - Twoje body robi takie same zdjęcia jak te
    > dwycyfrowe...
    > Jedno mnie ciekawi - dlaczego w temacie napisałeś "leica" ?
    >
    > KZ

    Napisalem Leica bo L to Leica, czyz nie?

    pozdr

  • 5. Data: 2009-04-26 19:42:29
    Od: q...@g...com

    On 26 Kwi, 21:37, "Alojzy Majchrzak" <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Napisalem Leica bo L to Leica, czyz nie?
    Logiczne, bo Canon chcial ta eL zblizyc sie do jakosci szkiel "Leica"

  • 6. Data: 2009-04-26 19:42:38
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Alojzy Majchrzak wrote:
    > Użytkownik "KZ" <n...@a...com.pl> napisał w wiadomości

    > Napisalem Leica bo L to Leica, czyz nie?
    >
    > pozdr

    :) coś jak mercedes marki audi :)

    L to raczej seria "luxus" :)

  • 7. Data: 2009-04-26 19:43:16
    Od: docxxx <s...@g...com>

    Nie, "L" oznacza "lans":)

  • 8. Data: 2009-04-26 19:46:01
    Od: "KZ" <n...@a...com.pl>

    Alojzy Majchrzak wrote:

    > Napisalem Leica bo L to Leica, czyz nie?

    Nie, zdecydowanie nie. Leica to zupełnie nic innego i L na obiektywach
    Canona z Leicą / Leitzem nie ma zupełnie nic wspólnego. Poczytaj sobie...
    http://en.wikipedia.org/wiki/Leica_Camera

    KZ

  • 9. Data: 2009-04-26 19:46:06
    Od: q...@g...com