  • 1. Data: 2009-04-26 12:18:20
    Temat: Nikon 8400 czy Olek C5060
    Od: "lux" <b...@a...de>

    jakie są wasze typy?
    czy jakościa zdjęć któryś sie wyróżnia?
    innych konkurentów nie widze z obiektywem <28 mm, stopką na lampę i małymi
    wymiarami.....

    --
    ===
    lux

  • 2. Data: 2009-04-26 17:03:16
    Temat: Re: Nikon 8400 czy Olek C5060
    Od: "Henryem" <f...@w...pl>

    Użytkownik "lux" <b...@a...de> napisał w wiadomości
    > jakie są wasze typy?
    > czy jakościa zdjęć któryś sie wyróżnia?
    > innych konkurentów nie widze z obiektywem <28 mm, stopką na lampę i małymi
    > wymiarami.....

    Najlepsza hybryda to coolpix 8800..
    stopka, bracket,seria, 5shot buffer,raw...
    pzdr

  • 3. Data: 2009-04-26 18:21:23
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Henryem napisal:
    > Najlepsza hybryda to coolpix 8800..
    > stopka, bracket,seria, 5shot buffer,raw...

    I tylko ten limit ISO400. I jego szumy.
    A tak poza tym to fajny :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2009-04-27 20:07:10
    Od: "Henryem" <f...@w...pl>

    > I tylko ten limit ISO400. I jego szumy.
    > A tak poza tym to fajny :)

    ano, szumy szumią ale 50 iso jest OK :)

  • 5. Data: 2009-05-02 09:43:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 26 Apr 2009, Henryem wrote:

    > Użytkownik "lux" <b...@a...de> napisał w wiadomości
    >
    > Najlepsza hybryda to coolpix 8800..
    > stopka, bracket,seria, 5shot buffer,raw...

    Po pierwsze nie spojrzałeś na wymóg pytającego.
    Z eq 35 mm to jest daleko poza konkursem ;)

    Jeszcze co do hybryd.
    Wszystko ma również KM A2, poza obracalnym LCD (jest tylko uchylny).
    A200 ma obracalny, nie ma stopki (akurat ten wybrałem, ze względu
    na filmowanie, lampę mam "firmową" więc nie ma problemu).
    Ale ogniskowa od 28mm (a nie <28) niestety (mam konwerter, ale to
    mało poręczne jest).

    Ale 8800 nie ma jeszcze np. f:11 (w pełnym słońcu z rzadka może się
    przydać), może jeszcze coś by się znalazło.
    Nowsze aparaty raczej "nie podejdą" pod wymóg umiarkowanych
    rozmiarów.

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2009-05-02 10:50:34
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Henryem pisze:
    > Użytkownik "lux" <b...@a...de> napisał w wiadomości
    >
    > Najlepsza hybryda to coolpix 8800..
    > stopka, bracket,seria, 5shot buffer,raw...
    > pzdr

    też mi seria - 2,3 fps
    Fuji s602Z - 5fps :P, tylko RAWa nie ma. Za to S7000 już ma raw.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 7. Data: 2009-05-04 16:23:12
    Od: "mariusz" <m...@p...onet.pl>

    > Najlepsza hybryda to coolpix 8800..

    Witam

    A jeśli chodzi o hybrydy to czy ktoś testował P90 ? Nie chodzi mi o
    trzymanie w ręku w sklepie, ale o zdjęcia w różnych warunkach. I może jakieś
    przykładowe fotki ...

    Pozdrawiam

    Mariusz

  • 8. Data: 2009-05-04 17:42:27
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    mariusz pisze:

    > Witam
    >
    > A jeśli chodzi o hybrydy to czy ktoś testował P90 ? Nie chodzi mi o
    > trzymanie w ręku w sklepie, ale o zdjęcia w różnych warunkach. I może jakieś
    > przykładowe fotki ...

    Trudno porównywać P90 do starszych hybryd. Tamto to bardzo poważne
    aparaty, a to to pstrykadełko. A co do jakości obrazu, to nie będę się
    wypowiadał, bo dzieli je ładnych parę lat i jakoś obrazu z P90 może być
    mimo wszystko lepsza.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.