  • Data: 2009-06-06 21:40:47
    Temat: laptop bez "TV-out" - problem
    Od: "poli " <3...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Proszę Was o pomoc w pewnej sprawie. Nie mam jednak pewności czy aby na tej
    grupie powinienem pytać czy na pl.comp.os.ms-windows.winnt? Jesli tak to z
    góry przepraszam.
    Laptop to ThinkPad R40e, niestety bez TV-out. System XP SP3, a karta grafiki
    to Radeon IGP 330M/16MB.
    Chodzi o podłączenie laptopa do telewizora za pomocą przejściówki z D-Sub na
    S-VHS.
    Poczyniłem już pewne kroki i nabyłem taką przejściówkę. Niestety na TV
    ciemność.
    Przeinstalowałem sterowniki, włacznie z AtiCatalyst, sprawdziłem stan wyjścia
    na monitor (monitor świeci,)a telewizora nie wykrywa mimo restartu.
    Czego jeszcze potrzebuję? Co właczyć/wyłaczyć?

    Czy w ogóle jest to możliwe za pomocą takiej przejściówki?

    pozdr00fka
    poli.