  • Data: 2010-11-12 15:04:20
    Temat: który proc Intel jest szybszy?
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Was.
    Okazało się, że nici z OC mojego E6420 a trzeba coś szybszego, bo
    wymagania programów rosną.
    Który z tych dwóch procesorów jest szybszy przy zwykłych operacjach
    zmienno-przeciekowych i płaskiej grafice:

    1) pentium D 945 3,4 GHZ
    2) pentium P4-670 3,8 GHz
    A może po porstu E6700 2,66GHz trzeba kupić?

    To są dwa z procesorów które *wydają mi się* najszybsze z listy
    obsługiwanych przez moją mobo płytę główną (a przy tym dostępnych):
    http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=S4cnacl00ybG4b
    J7