  • Data: 2010-11-13 13:27:31
    Temat: Re: który proc Intel jest szybszy?
    Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    były 2 wersje zaraz po wprowadzeniu procesu 45nm w 2008 roku. Nawet kilka
    takich montowałem. Niestety w pracy codziennej nie sprawiały one wrażenia
    superszybkiego. Niby 4 rdzenie ale system chodził jakoś tak mułowato w
    porównaniu z np. Athlonem X2 6400 czy też C2D E8600. Nie wiem czym tu się
    zachwycać ale Q6600 to dość słabowaty 4-rdzeniowiec. Mam nawet wrażenie, że
    E5200 w pracy chodzi lepiej. Dodam, że osobiście testowałem każdy z tych
    procesorów. Znajomi mają pracownię architektoniczną i 2 zestawy. Jeden z
    Q6600 45nm a drugi z Athlonem X2 6400 i ten drugi niestety renderuje i robi
    projekty dużo żwawiej pod Archicadem.