  • Data: 2011-04-05 15:25:27
    Temat: koniec szczotek w alternatorze?
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Ave!

    Na wstępie zaznaczam, że oczywiście później to wybadam, ale może ktoś ma
    dobrą kryształową kulę... ;)

    Generalnie: przy parkowaniu przy pracy usłyszałem "łup" (jakby np. szyba
    pękła, ale niezbyt głośno). Potem jak ruszyłem na służbowe zakupy -
    kontrolka braku ładowania świeciła się cały czas. I rzeczywiście nie
    ładuje, bo drugi raz sam już nie odpaliłem.

    Klemy całe, pasek cały... Czy to łupnięcie to mogła być rozpadająca się
    szczotka?