  • Data: 2011-04-05 15:33:22
    Temat: Re: koniec szczotek w alternatorze?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    > Generalnie: przy parkowaniu przy pracy usłyszałem "łup" (jakby
    > np. szyba

    A to slupek byl :-)

    > pękła, ale niezbyt głośno). Potem jak ruszyłem na służbowe
    > zakupy -
    > kontrolka braku ładowania świeciła się cały czas. I rzeczywiście
    > nie
    > ładuje, bo drugi raz sam już nie odpaliłem.
    > Klemy całe, pasek cały... Czy to łupnięcie to mogła być
    > rozpadająca się
    > szczotka?

    Raczej nie - ona sie zuzywaja a nie lamia, a delikatne sa, to cicho
    sie lamia.
    Dlugie te zakupy ? Akumulator powinien na dwie godziny pracy
    starczyc.

    Oczywiscie temperature i inne wskazniki kontrolowales, nie pekl to
    pasek krecacy pompe chlodzenia, nie zatarles silnika ? :-P

    Raczej bym szukal usterki gdzie indziej niz w szczotkach.

    J.