  • Data: 2013-12-12 22:09:04
    Temat: jestem paranoikiem? chmury, odciski, rozpoznawanie twarzy
    Od: Wilson <w...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    Jak dla mnie to te wszystkie chmury to wielka ściema, nie mam zamiaru
    udostępniać komuś swoich danych. Podobnie jak nigdy nie zablokuje sobie
    telefonu na odcisk palca czy wizerunek twarzy, gdyż na pewno jest to
    gdzieś zbierane i powiązywane z numerem oraz IMEI. Mam rację, czy jestem
    paranoikiem? Do czego to wszystko dąży?