  • 61. Data: 2011-03-25 17:40:55
    Temat: Re: jaki pc dla mnie
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Szymon von Ulezalka napisał:
    > ah, zapomnialem dodac: komputronik jest znany ze swoich, powiedzmy,
    > nienajnizszych cen. wiec pewnie taniej wyjdzie to w sklepie normalnym
    > kupic.

    To zalezy co. Jak mam szukac normalnego sklepu zeby oszczedzic 5 czy 10
    zlotych to zamawiam via web do komputronika (jak nie maja na stanie w
    oddziale, co mozna sprawdzic via web), odbieram jak przyjdzie mail i
    mam. Bez tracenia czasu i szukania po "normalnych sklepach" czesto
    sprzedajacych towar wirtualny.

  • 62. Data: 2011-03-25 17:49:14
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Andrzej Ława napisał:

    > Ale jak chcesz wyrzucić niepotrzebnie pieniądze, to oczywiście twój
    > wybór. Jak chcesz, mogę ci nawet zamówić i sprzedać taki system ;->

    Nie jestem lamą, znam sie na tym i owym, probowalem i ciagle probuje
    uzywac Linuksa i wychodzi mi na to, ze jak chce cos miec porzadnie to
    wybieram Windows. Konfiguracja i inne bzdety zajmuja mi ze 10 razy mniej
    czasu niz na linuksie. Ktory jako serwer moze byc OK, ale jako
    workstacja jest ciagle do dupy (chyba, ze ktos uzywa przegladarki do
    weba i terminala ssh).

    > Ograniczanie się do jednego konkretnego "bo tak" jest irracjonalne.

    Ja tez przestalem lubic AMD, ale nie za wpadki tylko za to, ze ciagle
    jest w tyle. ot, C2D grzeje sie do 29 stopni w Idle, a taki atlon 6000
    do 55 stopni. A wydajniosc ma mniejsza.

  • 63. Data: 2011-03-25 17:50:26
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Piotr Rezmer napisał:

    > Do zrzucania materiału z kamery może się przydać port FireWire. Z
    > doświadczenia innych wiem, że transfer jest szybszy niż na USB v.2.0.

    Prosila o USB 3.0 albo zle zrozumialem

    Wiekszosc plyt jak nie wszystki maja teraz fw z tylu lub na plycie.

  • 64. Data: 2011-03-25 17:57:06
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mateusz" napisał w wiadomości grup
    > w 2D to 1920x1080 (full hd) smiga na integrze np. radeon 2100. (gorszego nei
    > mam wiec sie nie wypowiem).

    Rozdzielczość zależy od ilości pamięci i jakiego sygnału się używa.

  • 65. Data: 2011-03-25 18:01:11
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mateusz" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > linuksie. Ktory jako serwer moze byc OK, ale jako workstacja jest ciagle do
    > dupy (chyba, ze ktos uzywa przegladarki do weba i terminala ssh).

    Aby używać linuxa należy mieć pojęcie o budowie komputera i budowę folderów. Sam
    mam problemy mimo, że wklepywanie komend to dla mnie żaden problem.

  • 66. Data: 2011-03-25 20:06:34
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 18:40:55 +0100, Mateusz napisał(a):

> [...]
    > oddziale, co mozna sprawdzic via web), odbieram jak przyjdzie mail i
    > mam. Bez tracenia czasu i szukania po "normalnych sklepach" czesto

    Gdybym się ładnych "kilka" razy (kupując sprzęt dla znajomych) w
    Komputroniku nie spotkał z tekstem "proszę sobie wybrać inną płytę główną /
    kartę grafiki / chłodzenie / dysk / niepotrzebne skreślić, gdyż nie mamy na
    magazynie i nie wiemy, kiedy dotrze", to może bym uwierzył...

    [ Optymista to ktoś, kto uważa, że gorzej być nie może. Pesymista - że ]
    [ owszem - może. Realista - że będzie. (znalezione w necie) ]

  • 67. Data: 2011-03-25 20:27:30
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-03-25, o godz. 21:06:34
    Przemysław Ryk <p...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > główną / kartę grafiki / chłodzenie / dysk / niepotrzebne skreślić,
    > gdyż nie mamy na magazynie i nie wiemy, kiedy dotrze", to może bym

    Przykład sprzed 2 tygodni: kumpel kupił sobie u nich netbook Asus eee
    sygnowany Lamborghini (nie wnikaa w wybór kumpla ;-) ). Po czym
    okazało się że sprzęt ma dołożone 2GB pamięci (tak żeby było 4). Niby
    fajnie ale pozostawiono 32-bitowy Windows, pamięć była innej firmy i
    wolniejsza niż oryginała. Do tego "plomba" Komputronika na klapce od
    pamięci/dysku nie dość ze nie pozwalała nic tam wymienić to jeszce była
    naklejona tak że po 2 dniach była przetarta. Jedyny pozytyw taki że ich
    serwis odpowiedział że gwarancję honorują po wykonaniu fotki plomby i
    przesłaniu do nich. Szczerze powiem że z plombowaniem komputerów nie
    spotkałem się przez 5-6 lat a i to raczej w małych sklepikach...

    Zdrówko

  • 68. Data: 2011-03-25 21:16:34
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 21:27:30 +0100, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

> [...]
    > okazało się że sprzęt ma dołożone 2GB pamięci (tak żeby było 4). Niby
    > fajnie ale pozostawiono 32-bitowy Windows, pamięć była innej firmy i

    Maciek - odnośnie Komputronika, to ja mogę naprawdę długo i kwieciście
    pisać... :)

> [...]
    > Szczerze powiem że z plombowaniem komputerów nie spotkałem się przez 5-6
    > lat a i to raczej w małych sklepikach...

    Z "plombą" temat zawsze załatwiałem błyskawicznie. Wersja pierwsza: nakleili
    "plombę"? Ok. Otwieramy przy nich w sklepie. I się okazuje, że: nagrywarka,
    dysk, płyta główna, pamięci i karta grafiki inne, niż były zamówione...

    Po jednym, czy drugim występie tego typu pytanie: ja zamawiałem u państwa
    usługę montażu części? Yeeee... Ale my tak w ramach... To w ramach tego
    yyeeee proszę mi teraz położyć zamówione przeze mnie części, a ten zestaw
    sobie panowie komu innemu sprzedacie.

    [ Cameroon: Men should grow up. House: Yeah, and dogs should stop licking ]
    [ themselves. It's not gonna happen. ("House M.D. 1x03 Occam's Razor") ]

  • 69. Data: 2011-03-26 00:33:02
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Witam,

    On 25 Mar, 13:38, aga <a...@g...com> wrote:

    o ile jeszcze sie nie dogrzebalas do tej informacji -

    procesor i5 2500 - tanszy, nie daje sie overclockowac
    i5 2500 K - drozszy, mozna go podkrecic

    plyty P67 - pozwalaja na podkrecenie procesora 25000K, NIE POZWALAJA
    NA UZYCIE GRAFIKI WBUDOWANEJ W POCESOR
    plyty H67 - NIE POZWALAJA NA KRECENIE PROCESORA, pozwalaja na uzycie
    grafiki wbudowanej w procesor

    Jezeli sie myle, prosze o sprostowanie.

    pozdr
    Piotr
    (poszukujacy kompa dla siebie)

  • 70. Data: 2011-03-26 02:22:15
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    On 26 Mar, 01:33, Piotr Molski <p...@a...pl> wrote:
    > Witam,

    Jeszcze, zeby bylo ciekawiej, uklad graficzny na 2500K jest dwukrotnie
    wydajniejszy niz na 2500.

    pozdr
    Piotr