  • 1. Data: 2011-03-24 15:06:21
    Temat: Obracanie monitora, a czcionki.
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Pytanie takie sprzetowo-programowe:
    Jeśli obrócimy monitor o 90° (do pionu czyli do portretu), to paski LCD składające
    się na jeden 'piksel' przestają być w poziomie, a
    zaczynają w pionie.
    I co na to np. Clear-Type?
    Bo na moje oko efekt taki sobie (niestety nie mam z monitorem połączenia DVI z lapka,
    jedynie przez VGA).
    Czy obracanie monitora (tzw. 'pivot') to amatorszczyzna, a profesjonalne monitory po
    prostu są od podstaw zaprojektowane do pionu?
    Są w ogóle takie matryce?

  • 2. Data: 2011-03-28 05:25:43
    Temat: Re: Obracanie monitora, a czcionki.
    Od: BQB <a...@a...com.invalid>

    W dniu 11-03-24 16:06, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Czy obracanie monitora (tzw. 'pivot') to amatorszczyzna, a profesjonalne monitory
    po prostu są od podstaw zaprojektowane do pionu?

    Wieczorem sprawdzę, jak to u mnie wygląda.

  • 3. Data: 2011-03-31 23:12:16
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 24 Mar 2011 16:06:21 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Bo na moje oko efekt taki sobie (niestety nie mam z monitorem połączenia DVI z
    lapka, jedynie przez VGA).

    U mnie tez. CTTuning nieco ratuje sytuacje, ale nie doszukalem sie
    ladowania odpowiednich profili w zaleznosci od ustawienia monitora...

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 4. Data: 2011-04-02 16:06:35
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    No właśnie.
    U mnie lepiej się prezentują z tą niby "nietypową" kolejnością pasków.

    -----