  • 1. Data: 2011-03-23 15:33:36
    Temat: stary sprzęt rtv/agd oddany do sklepu
    Od: "-" <w...@o...pl>

    witam grupę,
    pracuję w sklepie i co jakiś czas klienci przynoszą stary sprzęt rtv i agd.
    przedwczoraj ktos zostawił stary komputer. z ciekawości otworzyłem dzisiaj
    obudowę, a co zobaczyłem, to też zobaczcie:

    http://dos4fl.vot.pl/komputer.jpg

    brawa dla świadomych ludzi niewyrzucających komputerów po prostu do
    śmietnika ;)

  • 2. Data: 2011-03-23 17:57:04
    Temat: Re: stary sprzęt rtv/agd oddany do sklepu
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-23 16:33, - pisze:
> [...]
    >
    > http://dos4fl.vot.pl/komputer.jpg
    >
    > brawa dla świadomych ludzi niewyrzucających komputerów po prostu do

    Mogli jeszcze kwiatki w tych doniczkach posadzić.

    --
    animka

  • 3. Data: 2011-03-23 18:18:29
    Od: "bosskg" <bosskg@usun_to.wp.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    >Mogli jeszcze kwiatki w tych doniczkach posadzić.

    Zapewne kwiatki były ale ktoś wyjarał :-)

    Krzysiek

  • 4. Data: 2011-03-23 18:22:39
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "bosskg" napisał w wiadomości grup
    > Zapewne kwiatki były ale ktoś wyjarał :-)

    Raczej przy świetlówkach kompaktowych nic nie rośnie. :o)

  • 5. Data: 2011-03-23 18:34:05
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-23 19:18, bosskg pisze:
    > Użytkownik "animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Zapewne kwiatki były ale ktoś wyjarał :-)

    Hahaha

    --
    animka

  • 6. Data: 2011-03-23 18:43:22
    Od: "bosskg" <bosskg@usun_to.wp.pl>

    > Użytkownik "bosskg" napisał w wiadomości grup
    >
    > Raczej przy świetlówkach kompaktowych nic nie rośnie. :o)

    Może dlatego oddał tą bude do sklepu ;-)

    Krzysiek

  • 7. Data: 2011-03-24 15:06:57
    Od: Maru <m...@n...pl>

    W dniu 23.03.2011 16:33, - pisze:
> [...]
    >
    > http://dos4fl.vot.pl/komputer.jpg
    >
    > brawa dla świadomych ludzi niewyrzucających komputerów po prostu do

    Wygląda jakby przed chwilą przestał pędzić bimber, tylko zapomniał
    zostawić spiralę;))

  • 8. Data: 2011-03-24 19:30:44
    Od: "-" <w...@o...pl>

    >Wygląda jakby przed chwilą przestał pędzić bimber, tylko zapomniał zostawić
    >spiralę;))

    nam się raczej z trawką skojarzyło;
    ale widać, że ekolodzy - ekologiczna uprawa ziół przy żarówkach
    energooszczędnych i stary komputer do sklepu oddany a nie na śmietnik;
    no, chyba, że tata kupił nastoletniemu synkowi nowy komputer a stary oddał.
    tylko dlaczego wtedy krzaczków nie było - ale dobrze, bo byśmy może z pracy
    w porę nie wyszli gdybyśmy zaczęli próbować co to wyrosło ;)

  • 9. Data: 2011-03-25 07:34:04
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "-" napisał w wiadomości grup
    > ale widać, że ekolodzy - ekologiczna uprawa ziół przy żarówkach
    > energooszczędnych

    Gwoli ścisłości - nie ma czegoś takiego jak żarówki energooszczędne.

  • 10. Data: 2011-03-25 13:25:45
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.03.2011 08:34, qwerty pisze:

    > Gwoli ścisłości - nie ma czegoś takiego jak żarówki energooszczędne.

    Zależy co masz na myśli przez "energooszczędność".

    Jeśli mniejsze zużycie energii przy takim samym strumieniu świetlnym, to
    ja bym wskazał halogeny.

    Jeśli ogólnie mniejsze zużycie energii, bez innych kryteriów, to
    zwyczajnie słabsze żarówki ;->