  • 131. Data: 2011-03-28 14:00:23
    Temat: Re: jaki pc dla mnie
    Od: aga <a...@g...com>

    On 28 Mar, 15:30, Smok Eustachy <s...@w...pl> wrote:
    > Dnia Mon, 28 Mar 2011 00:14:49 -0700, aga napisał(a):
    > /../

    > Jak dojrzejesz do Athlona za 200zł to daj znać.

    Nie, już drugi raz nie dam się nabrać :)
    Aga

  • 132. Data: 2011-03-28 19:16:29
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Mon, 28 Mar 2011 14:28:23 +0200, Mateusz napisał(a):

    > Ale XP 32 czy 64 bitowy? Mam 32 bitowy (pro PL SP3) - to moze dokupie
    > 4GB ramu i wrzuce na niego SWAPa ;) Brakuje mi ostatnio szybkiego swapa ;)

    xp32. Na 64 to w ogóle problemu nie ma.

  • 133. Data: 2011-03-28 19:21:17
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    > xp32. Na 64 to w ogóle problemu nie ma.

    To czemu moj nie chce mimo PAE pokazac wiecej niz 2gb?

  • 134. Data: 2011-03-28 23:43:53
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 28 Mar 2011 12:50:34 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Według mojej wiedzy w TV LCD nie ma chyba ani jednego modelu z matrycą
    > TN (wystarczy sobie posortować w jakiejś wyszukiwarce po kątach widzenia).
    > Sharp stosuje ASV - ostatnio w lepszych modelach z dodanym żółtym pixelem
    > Sony/Samsung - S-PVA (i odmiany)
    > LG/Philips - S-IPS (i odmiany)
    > Panasonic/Toshiba - IPS-Pro

    Bardzo jestem ciekaw, co by się dało po podłączeniu ich do komputera i -
    mierząc kalibratorem - ustawieniu:
    - jasność np. 100 cd/m2
    - temperatura bieli: 6500K
    - gamma: 2,2
    a potem machnięciu gradientu od pełnej czerni, do pełnej bieli. Oj bardzo
    jestem ciekaw, co by się wyprawiało...

    [ Feminizm istnieje tylko po to, żeby brzydkie kobiety zjednoczyć we ]
    [ wspólnotę. (Charles Bukowski) ]

  • 135. Data: 2011-03-29 03:18:26
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Mon, 28 Mar 2011 21:21:17 +0200, Mateusz napisał(a):

    > To czemu moj nie chce mimo PAE pokazac wiecej niz 2gb?

    PAE od sp2 już nie działa więc nie ma co włączać, a wcześniej płyta musi
    wykryć cały RAM, co ma miejsce dopiero w nowszych chipsetach. U mnie to
    chodzi na P35.

  • 136. Data: 2011-03-30 13:23:41
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-03-29 01:43, *Przemysław Ryk* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

> [...]
    > - gamma: 2,2
    > a potem machnięciu gradientu od pełnej czerni, do pełnej bieli. Oj bardzo

    Zależy przez jakie złącze :)
    Problem w tym, że TV są z reguły przeznaczone do oglądania TV/Filmów, a
    nie obrazu z kompa. Różne "wspomagacze" mogą popsuć obraz z komputera i
    mam jedynie nadzieję, że wejście VGA (analogowe niestety) jest puszczane
    na ekran bezpośrednio.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 137. Data: 2011-03-30 17:48:22
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 30 Mar 2011 15:23:41 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

> [...]
    > nie obrazu z kompa. Różne "wspomagacze" mogą popsuć obraz z komputera i
    > mam jedynie nadzieję, że wejście VGA (analogowe niestety) jest puszczane

    To w ogóle nie mamy o czym rozmawiać. Mam się jeszcze pitolić z ustawianiem
    położenia, rozmiaru czy synchronizacji sygnału tak, żeby zakłóceń nie mieć?
    :)

    [ Jeżeli spotkałeś kobietę swoich marzeń, to o pozostałych marzeniach ]
    [ możesz śmiało zapomnieć. (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 138. Data: 2011-03-31 23:04:32
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sun, 27 Mar 2011 22:29:30 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > I jaki jest przeciętny kąt widzenia dla przeciętnego człowieka, hmm?

    A jest jakas potrzeba, zeby ogarniac na raz caly ekran?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 139. Data: 2011-03-31 23:07:56
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 30 Mar 2011 15:23:41 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Problem w tym, że TV są z reguły przeznaczone do oglądania TV/Filmów, a
    > nie obrazu z kompa. Różne "wspomagacze" mogą popsuć obraz z komputera

    I psuja. Przynajmniej w moim sharpie. Obraz "monitorowy" uzyskalem po
    ustawieniu wszystkiego na 0. Ale ogolnie fajnie - mam 42'' monitor:)
    Acha - HDMI

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)