  • 1. Data: 2011-03-23 12:24:04
    Temat: EPSON STYLUS 3850 - nie drukuje na czarno
    Od: daro <d...@o...pl>

    Witajcie, kolega dostał w spadku drukarkę jak w tytule, drukarka miała
    tusze kolorowe w połowie, czarny był pusty, nie wiadomo jak długo stała.
    Po wymianie czarnego tuszu na nowy niestety nie drukuje czarnego -
    podejrzewam że zaschnęła głowica (?) Czy taka usterka jest do
    naprawienia jakimś małym kosztem?
    --
    d.

  • 2. Data: 2011-03-23 12:56:21
    Temat: Re: EPSON STYLUS 3850 - nie drukuje na czarno
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-23 13:24, daro pisze:
> [...]
    > Po wymianie czarnego tuszu na nowy niestety nie drukuje czarnego -
    > podejrzewam że zaschnęła głowica (?) Czy taka usterka jest do

    Nie ma do tej drukarki opcji: czyść tusze albo dysze?

    --
    animka

  • 3. Data: 2011-03-23 14:24:57
    Od: daro <d...@o...pl>

    animka pisze:

    > Nie ma do tej drukarki opcji: czyść tusze albo dysze?

    Jest ale po zastosowaniu czyszczenia bez zmian.

  • 4. Data: 2011-03-23 14:48:35
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-23 15:24, daro pisze:

    > Jest ale po zastosowaniu czyszczenia bez zmian.

    To weź na próbę odinstaluj tę drukarkę i ponownie zainstaluj.

    Może też tak być, że tusz oszukany.

    --
    animka

  • 5. Data: 2011-03-23 16:46:17
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-03-23 15:24, daro pisze:
    > Jest ale po zastosowaniu czyszczenia bez zmian.

    W handlu jest płyn do czyszczenia dysz,
    dostałem taki razem z tuszem, nie wiem jaka jest skuteczność,
    ale - myślę - dla reanimacji głowicy warto zaryzykować.

    P.

  • 6. Data: 2011-03-23 22:57:12
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    animka wrote:

    > To weź na próbę odinstaluj tę drukarkę i ponownie zainstaluj.

    Gdyby to pierwszy raz to byłby tekst dnia ale gdy setny to już nudne :/

    --
    Wojtek