    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: jaki pc dla mnie
    Date: Fri, 25 Mar 2011 21:27:30 +0100
    <imfme3$6e8$1@inews.gazeta.pl> <i...@p...onet.pl>
    <imfqc8$54q$1@news.onet.pl>
    <7...@p...googlegroups.com>
    <d...@b...googlegroups.com>
    <5...@j...googlegroups.com>
    <imik37$occ$2@news.onet.pl>
    <1e8p91kf2ohrj$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>

    Dnia 2011-03-25, o godz. 21:06:34
    Przemysław Ryk <p...@g...com> napisał(a):

    > Gdybym się ładnych "kilka" razy (kupując sprzęt dla znajomych) w
    > Komputroniku nie spotkał z tekstem "proszę sobie wybrać inną płytę
    > główną / kartę grafiki / chłodzenie / dysk / niepotrzebne skreślić,
    > gdyż nie mamy na magazynie i nie wiemy, kiedy dotrze", to może bym
    > uwierzył...

    Przykład sprzed 2 tygodni: kumpel kupił sobie u nich netbook Asus eee
    sygnowany Lamborghini (nie wnikaa w wybór kumpla ;-) ). Po czym
    okazało się że sprzęt ma dołożone 2GB pamięci (tak żeby było 4). Niby
    fajnie ale pozostawiono 32-bitowy Windows, pamięć była innej firmy i
    wolniejsza niż oryginała. Do tego "plomba" Komputronika na klapce od
    pamięci/dysku nie dość ze nie pozwalała nic tam wymienić to jeszce była
    naklejona tak że po 2 dniach była przetarta. Jedyny pozytyw taki że ich
    serwis odpowiedział że gwarancję honorują po wykonaniu fotki plomby i
    przesłaniu do nich. Szczerze powiem że z plombowaniem komputerów nie
    spotkałem się przez 5-6 lat a i to raczej w małych sklepikach...

    Zdrówko