  • 51. Data: 2011-03-25 13:36:07
    Temat: Re: jaki pc dla mnie
    Od: aga <a...@g...com>

    On 25 Mar, 14:12, Szymon von Ulezalka <s...@g...com>
    wrote:
    > tak, owa plyta (tak jak i wiekszosc innych plyt opartych na czipsecie
    > h67), obsluzy grafike zintegrowana na procku
    >
    > co do pclab. napisz posta w dzialehttp://forum.pclab.pl/forum/51-Zestawy-kompute
    rowe/
    > tam ci napisza co i jak.
    >
    > co do zasilacza:http://forum.pclab.pl/topic/274189-FAQ-Wyb
    %C3%B3r-ch%C5%82odzenia-i-o...
    > tutaj masz rozpiske. generalnie: uzywam be quiet, nie narzekam. wiele
    > dobrego slyszalem rowniez o chieftecach. co do mocy- branie czegos
    > mocniejszego niz 450 to strata pieniedzy /biore pod uwage rowniez
> [...]

    bardzo bardzo Ci Szymon dziękuję :) za wszystkie cenne uwagi
    Pozdrawiam Aga

  • 52. Data: 2011-03-25 13:43:41
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    aga pisze:

    > Robię zdjęcia i trochę filmuję ( amatorsko) obróbka niedużej ilości
    > materiału

    Do zrzucania materiału z kamery może się przydać port FireWire. Z
    doświadczenia innych wiem, że transfer jest szybszy niż na USB v.2.0.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 53. Data: 2011-03-25 14:01:55
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 12:00:54 +0100, qwerty napisał(a):
    /../
    > Zachowujesz się jak niektórzy na grupie. Ktoś prosi o komputer z 8 GiB
    > ram - piszecie od razu: po co ci tyle. Ktoś pyta o kartę amd, wy
    > wciskacie nv. Prosi o procesor intela, wciskacie amd. Nie możecie
    > uszanować czyjejś woli.

    Jak ktoś chce klakę to niech se własną grupę/forum założy.

  • 54. Data: 2011-03-25 14:35:47
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 25-03-2011 o 14:12 Szymon von Ulezalka napisał na pl.comp.pecet:

    > tak, owa plyta (tak jak i wiekszosc innych plyt opartych na czipsecie
    > h67), obsluzy grafike zintegrowana na procku

    Zmyłka. GA-PH67A-UD3, GA-PH67-UD3 na H67 nie obsługuje zintegrowanej
    grafiki.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 55. Data: 2011-03-25 14:47:11
    Od: aga <a...@g...com>

    On 25 Mar, 15:35, WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl> wrote:

    > Zmyłka. GA-PH67A-UD3, GA-PH67-UD3 na H67 nie obsługuje zintegrowanej
    > grafiki.
    >
    > --
    > WiesłaW
    > Opera Mail

    tak napisałam to wyżej , nie doczytałeś

  • 56. Data: 2011-03-25 15:09:52
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 25-03-2011 o 15:47 aga napisała na pl.comp.pecet:

    > tak napisałam to wyżej , nie doczytałeś

    Doczytałem. Odpowiedziałem na post Szymona. Teraz doczytaj Ty :)
    I jeszcze przy okazji. Kupuj wyłącznie płyty z dopiskiem "B3".
    Z nowoczesnych obudów zerknij na SilentiumPC Gladius 800, 600, 400
    lub z tańszych seria Cooler Master Elite.
    Z zasilaczy tańszych i dobrych: OCZ StealthXStream 2, Be quiet! Pure
    Power L7, Chieftec BPS. Myślę, że 400W wystarczy na wyrost.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 57. Data: 2011-03-25 15:26:45
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    > Zmyłka. GA-PH67A-UD3, GA-PH67-UD3 na H67 nie obsługuje zintegrowanej
    > grafiki.

    a, dzieki. moj blad.

  • 58. Data: 2011-03-25 15:40:03
    Od: aga <a...@g...com>

    On 25 Mar, 16:09, WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > Z zasilaczy tańszych i dobrych: OCZ StealthXStream 2, Be quiet! Pure
    > Power L7, Chieftec BPS. Myślę, że 400W wystarczy na wyrost.

    cenna uwaga, właśnie to wczoraj wyczytałam, o tym B3
    przeliczyłam kalkulatorem ze strony www wyszło mi 340 Watów, myślę że
    faktycznie 400 będzie dobrze

  • 59. Data: 2011-03-25 15:56:35
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 06:33:44 -0700 (PDT), aga napisał(a):

    (ciach...)
    > będę się starała, człowiek uczy się do końca życia :)
    > pozdrawiam i dziękuje za pomoc

    To jeszcze Cię prosić będziemy o odpowiednie przycinanie cytatów. :)

    [ Z moim szczęściem do kobiet, prędzej znajdę chłopaka, niż dziewczynę... ]
    [ (demotywatory.pl) ]

  • 60. Data: 2011-03-25 17:38:35
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Szymon von Ulezalka napisał:

    > mozna wiedziec jaka rozdzielczosc? tak na wszelki przypadek pytam,
    > zasadniczo- i ile nie jest to jakichs super-hiper-wypasiona
    > rozdzialka, to nie bedzie problemow ze zintegrowana grafika

    w 2D to 1920x1080 (full hd) smiga na integrze np. radeon 2100. (gorszego
    nei mam wiec sie nie wypowiem). Wiec skoro nie gra a bawi sie fotkami i
    filmikami, to pytanie nie ma sensu ;)