  • 61. Data: 2011-04-25 21:08:33
    Temat: Re: jak to jest z dieslami?
    Od: "aro333" <a...@g...pl>

    Może ja się nie znam, napewno sie nie znam ale chyba nie ma tam niewiem
    jakiej temperatury bo by uszczelki gumowe powysiadały . Ile wytrzymuje guma
    130stopni?

  • 62. Data: 2011-04-25 21:08:48
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-04-25 21:07, Artur Maśląg pisze:

    > Zależy od trasy i warunków - później i tak z tych 5k na śniegu
    > zatrzymujesz się na 4 metrach. Być może to jest wyjaśnieniem zagadki ;)

    Nie ma co dyskutować ;)

    Pozdrawiam !

  • 63. Data: 2011-04-25 21:16:43
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-04-25 21:08, Czarek Daniluk pisze:

    > Nie ma co dyskutować ;)

    A taran? Gdzie do cholery jest taran?!?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 64. Data: 2011-04-25 21:20:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > A taran? Gdzie do cholery jest taran?!?

    A nie kafar?

  • 65. Data: 2011-04-25 21:41:00
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-04-25 19:56, Maciej Browarczyk pisze:

    > 1.9TDI seria 130KM, do tego dorzucisz większe turbo (np. z Mercedesa ML
    > 2.7 CDI), wtryski AL, FMIC i można na luzaku dobić do 220KM a jak
    > wsadzisz jeszcze ciut większe turbo to ludzie dobijaja 250KM.
    >
    > ps. dobry program w zdrowym 1.9TDI 130KM daje około 170KM, były
    > przypadki nawet 190KM.

    wow, silnik to wytrzymuje na luzaku? :)

  • 66. Data: 2011-04-25 21:46:40
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 25 Apr 2011 16:17:48 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > E tam.. zapytaj to dziecko-fantastę w jaki sposób przejechał kanał
    > samochodem, to dopiero wyczyn.
    > A bez tego to jakby nie patrzeć, z trójmiasta do portów nad kanałem jest
    > niecałe 1500 km, po których trzeba zrobić w najlepszym możliwym przypadku
    > (i najdroższym, o co go nie posądzam) godzinną przerwę w pracy silnika.

    Inna sprawa jaki zasięg na pełnym zbiorniku ma taka 530d? Co tam jest 250
    litrów balon, że 1700 kilometrów z butem w podłodze przejedzie bez
    tankowania? No chyba, że BMW przy 220 to palą 4,5 litra. LOL

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 67. Data: 2011-04-25 21:56:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    spammtrapp wrote:

    > "Gdy przejechałem trasę 1700 km jednym ciągiem, to dla żywotności
    > silnika, turbosprężarki i wszystkich układów, odczekałem 2 godziny
    > zanim wyłączyłem silnik."
    >
    > "Po 20 godzinnym pałowaniu auta za maksymalnymi prędkościami?"

    średnia 80km/h

    starym golfem jechał a reszta mu sie przyśniła przez te 2 godziny...

    (znaczy te 220km/h i silnik z turbo i pałowanie pewnie też)

    amen :)

  • 68. Data: 2011-04-25 22:00:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    P.B. wrote:

    > Inna sprawa jaki zasięg na pełnym zbiorniku ma taka 530d? Co tam jest
    > 250 litrów balon, że 1700 kilometrów z butem w podłodze przejedzie bez
    > tankowania? No chyba, że BMW przy 220 to palą 4,5 litra. LOL

    Może jakaś wersja dlugodystansowa zamaista siedeń ma beczkę na 250l paliwa
    :)

  • 69. Data: 2011-04-25 22:03:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    spammtrapp wrote:

    > Przynajmniej go UFO nie porywa i z 8 godzin nie robi sie mu 20.

    no i nie jedzie samochodem z 250 litrowym zbiornikiem paliwa :)

  • 70. Data: 2011-04-25 22:04:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    aro333 wrote:
> [...]
    > po 20 latach jezdzenia benzyniakami na diselka 1,9 TDI ale tego
    > najslabszego 90KM. Wiec tak na poważnie , co to znaczy nie pałować do
    > chwili rozgrzania? Rozumiem że nie wciskac pedału przyspieszenia w
    > sama podlogę,a może nie przekraczać pewnych obrotów? No i to
    > nieszczęsne studzenie - Czy jezdząc powiedzmy kapelusznikowato np do
    > 120km/h przy powiedzmy 150km przejechanych, turbinka też jest mocno
    > zagotowana? A jak jest przy naprawdę krótkich wolnych miejskich
    > przejazdach?Wiem wiem disel nie powinien byc ganiany na krótkich

    masz obrotomierz? jak masz to schodzisz na niskie przez jakis czas nie
    przekraczas 2000 i juz jest oki.