  • 1. Data: 2011-04-23 22:33:43
    Temat: Samochód kopie
    Od: "e_waldi" <e...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    znacie jakiś skuteczny sposób na pozbycie się rażenia prądem elektrycznym
    podczas wysiadania z auta? Mam chyba 110kV, niezależnie czy jestem w 100%
    bawełnie, czy w poliestrowej kurtce.

  • 2. Data: 2011-04-23 22:52:27
    Temat: Re: Samochód kopie
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "e_waldi" <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > podczas wysiadania z auta? Mam chyba 110kV, niezależnie czy jestem w 100%
    > bawełnie, czy w poliestrowej kurtce.

    Zmień buty :-)

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2011-04-23 23:19:57
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-04-23 22:33, e_waldi pisze:
> [...]
    > podczas wysiadania z auta? Mam chyba 110kV, niezależnie czy jestem w 100%

    Powtórzę: zmień buty :)

    Niektórzy też zalecają, żeby dotknąć najpierw grot kluczyka, a potem
    kluczykiem do nadwozia.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 4. Data: 2011-04-23 23:31:05
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > podczas wysiadania z auta? Mam chyba 110kV, niezależnie czy jestem w 100%

    Wysiadasz trzymając się blachy cały czas. Ewentualnie bawełniane pokrowce na
    siedzenia. Od biedy nawet można ręcznik rozłożyć na siedzeniu.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 5. Data: 2011-04-24 00:17:22
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

> [...]

    > podczas wysiadania z auta? Mam chyba 110kV, niezależnie czy jestem w 100%

    Bardzo prosty. Najpierw chwytasz się metalowego elementu auta, np ramki
    drzwi a potem wystawiasz nogi na ziemię. Koniec.

  • 6. Data: 2011-04-24 00:21:19
    Od: JAM <j...@y...com>

    On Apr 23, 4:33 pm, "e_waldi" <e...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Witam,
    > znacie jaki skuteczny spos b na pozbycie si ra enia pr dem elektrycznym
    > podczas wysiadania z auta? Mam chyba 110kV, niezale nie czy jestem w 100%
    > bawe nie, czy w poliestrowej kurtce.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    A nie zauwazyles, ze przed wymiana opon nie kopal ?

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

  • 7. Data: 2011-04-24 09:31:38
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "e_waldi" <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > znacie jakiś skuteczny sposób na pozbycie się rażenia prądem elektrycznym

    W latach 70-tych ubiegłego wieku było szczytem szpanu przyczepianie do
    nadwozia pasków antystatycznych. Paski były wykonane z gumy o dużej
    zawartości grafitu.
    Poszukaj, może uda ci się gdzieś kupić.
    pozdrowienia

  • 8. Data: 2011-04-24 11:10:54
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Wojtek <w...@o...pl> napisał(a):

    > W latach 70-tych ubiegłego wieku było szczytem szpanu przyczepianie do
    > nadwozia pasków antystatycznych. Paski były wykonane z gumy o dużej
    > zawartości grafitu.

    Bywały też w sklepikach motoryzacyjnych identycznie wyglądające
    paski z dumnym napisem "antimagnetic".
    Pomiar wysokonapięciowym megaomierzem pokazywał absolutną
    nieskończoność - brak przewodności.
    Ale szpan był...

  • 9. Data: 2011-04-24 11:54:50
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

    > znacie jakiś skuteczny sposób na pozbycie się rażenia prądem
    > elektrycznym
    > podczas wysiadania z auta?

    Tak. Nie korzystać z nawiewów.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2011-04-24 12:06:04
    Od: "jerzy.n" <j...@t...de>

> [...]
    > podczas wysiadania z auta? Mam chyba 110kV, niezależnie czy jestem w 100%
    Normalne zjawisko , w czasie jazdy pojazd sie elektryzuje i dlatego kazda
    cysterna ma taki pasek lub łańcuszek do łączenia pojazdu z podłożem,trzeba
    cos takiego zakupic i tyle... www.fizyka-zs11.webpark.pl/3a/prezentacja1.pps