  • 21. Data: 2011-04-25 14:49:01
    Temat: Re: jak to jest z dieslami?
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-04-25 12:32, Maciej Browarczyk wrote:

    > Ale 1.9TDI miało seryjnie 130KM a po modyfikacjach 200KM

    rozwiń temat, bo 1.9TDI w Audi to po chipie masz pewnie +20KM max =
    150KM. Skąd 200KM?

  • 22. Data: 2011-04-25 16:15:07
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    Filip KK <n...@n...pl> wrote:
    > Nie :) Dwie godziny, bo uciąłem sobie drzemkę po trasie :) I nie widzę

    Ale dlaczego 2 godziny?! Nie wyrzucasz sobie do dzisiaj, że może
    bezpieczniej by było poczekać 4?

    wit

  • 23. Data: 2011-04-25 16:40:57
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-04-25 14:40, Mumin pisze:

    > Ja tam ekspertem nie jestem, ale IMO 2 godziny to gruba przesada. 15-20
    > min pewnie byłoby ok, a może i krócej.

    Po 20 godzinnym pałowaniu auta za maksymalnymi prędkościami? Wiesz do
    jakiej temp dochodzi olej? Cały silnik?

  • 24. Data: 2011-04-25 16:53:11
    Od: spammtrapp <d...@o...pl>

    W dniu 2011-04-25 16:40, Filip KK pisze:
    > Po 20 godzinnym pałowaniu auta za maksymalnymi prędkościami? Wiesz do
    > jakiej temp dochodzi olej? Cały silnik?

    Oj, bajdurzysz bajdurzysz. 1700 km z prędkością 220 bo tak napisales. No
    zaniżmy do 200 bo ponoć zwalniałeś do 180 na okoliczność posiłku.
    1700/200 = 8.5 godziny. Skad wziąłeś 20 godzinne pałowanie?

  • 25. Data: 2011-04-25 16:53:59
    Od: spammtrapp <d...@o...pl>

    W dniu 2011-04-25 13:34, Filip KK pisze:
    > Wypowiedział się ten, kto jeździ granadą...

    Przynajmniej go UFO nie porywa i z 8 godzin nie robi sie mu 20.

  • 26. Data: 2011-04-25 16:54:46
    Od: spammtrapp <d...@o...pl>

    W dniu 2011-04-25 13:33, Filip KK pisze:
    > Nie :) Dwie godziny, bo uciąłem sobie drzemkę po trasie :) I nie widzę
    > tu żadnego powodu do rotflowania.. Ale widzę, że jest kilku debiluf na
    > tej grupie.
    Ja widze jednego. Ktoś poza tobą?

  • 27. Data: 2011-04-25 16:56:05
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-04-25 16:53, spammtrapp pisze:

    > Oj, bajdurzysz bajdurzysz. 1700 km z prędkością 220 bo tak napisales. No
    > zaniżmy do 200 bo ponoć zwalniałeś do 180 na okoliczność posiłku.
    > 1700/200 = 8.5 godziny. Skad wziąłeś 20 godzinne pałowanie?

    Bo tyle wychodzi cała podróż. Twoje obliczenia są zajebiste, wróć do
    podstawówki.

  • 28. Data: 2011-04-25 16:57:37
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > Przynajmniej go UFO nie porywa i z 8 godzin nie robi sie mu 20.

    Taaa... Idiotyzm pierwsza klasa.
    jedź do Londynu pajacu w 8 godzin, powodzenia Ci życzę.

  • 29. Data: 2011-04-25 16:58:38
    Od: spammtrapp <d...@o...pl>

    W dniu 2011-04-25 16:56, Filip KK pisze:
    > Bo tyle wychodzi cała podróż. Twoje obliczenia są zajebiste, wróć do
    > podstawówki.

    "Gdy przejechałem trasę 1700 km jednym ciągiem, to dla żywotności
    silnika, turbosprężarki i wszystkich układów, odczekałem 2 godziny zanim
    wyłączyłem silnik."

    "Po 20 godzinnym pałowaniu auta za maksymalnymi prędkościami?"

    Pałowałeś silnik na postoju?

    Twoje wycofywanie sie raczkiem jest zajebiste. Wróć do przedszkola, tam
    dzieci wysluchaja cie z otwartymi dziobkami.

  • 30. Data: 2011-04-25 17:00:45
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-04-25 16:58, spammtrapp pisze:

> [...]
    > wyłączyłem silnik."
    >
    > "Po 20 godzinnym pałowaniu auta za maksymalnymi prędkościami?"

    Idiotą jesteś do potęgi n-tej.

    > Twoje wycofywanie sie raczkiem jest zajebiste. Wróć do przedszkola, tam
    > dzieci wysluchaja cie z otwartymi dziobkami.

    Jedź do Londynu w 8 godzin, życzę Ci powodzenia. Możesz zostać kierowcą
    spedycyjnym i będą Ci płacić miliony złotych.