eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › jak to jest z dieslami?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 207

  • 11. Data: 2011-04-25 11:24:17
    Temat: Re: jak to jest z dieslami?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 25 Apr 2011 10:50:42 +0200, Filip KK napisał(a):

    > Podejrzewam, że nieźle by się narobiło gdybym odczekał tylko minutkę..

    Noo... Twoje przekonania by legły w gruzach....


    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++


  • 12. Data: 2011-04-25 11:34:45
    Temat: Re: jak to jest z dieslami?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-04-25 11:21, jerzy.n pisze:
    >
    > Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał
    > w wiadomości news:ip3diq$56d$1@node2.news.atman.pl...
    > 2-3 śmignięcia non
    >> stop 230km/h po autostradzie w okolicach Berlina = silnik do remontu,
    >> widziałem jak typa laweta ściągała a później gadałem z tunerem
    >> odpowiedzialnym za ten samochód.
    > No faktycznie bez głowy te niemiaszki bo pozwalają jeździć takimi
    > szybkościami.Mam przyjemność czasami jeździć Adi A-6 2,7 TDI i śmigam
    > ile tylko można i jakis sensacji nie widzę ...

    Skoro nie widzisz różnicy między seryjnym 2,7 TDI, a mocno podłubanym
    1,9 (które w serii miało pewnie ze 130KM)...

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."


  • 13. Data: 2011-04-25 12:20:03
    Temat: Re: jak to jest z dieslami?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Filip KK

    > Gdy przejechałem trasę 1700 km jednym ciągiem, to dla żywotności
    > silnika, turbosprężarki i wszystkich układów, odczekałem 2 godziny zanim
    > wyłączyłem silnik.

    ROTFL!!!

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway


  • 14. Data: 2011-04-25 12:32:52
    Temat: Re: jak to jest z dieslami?
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-04-25 11:21, jerzy.n pisze:

    > No faktycznie bez głowy te niemiaszki bo pozwalają jeździć takimi
    > szybkościami.Mam przyjemność czasami jeździć Adi A-6 2,7 TDI i śmigam
    > ile tylko można i jakis sensacji nie widzę ...

    Ale 1.9TDI miało seryjnie 130KM a po modyfikacjach 200KM, to 4
    cylindrowiec, seryjnie nie przystosowany do jazdy z takimi prędkościami.
    Co innego właśnie 2.7/3.0TDI, to już jest V6, nie jest tak wysilone jak
    wyżej wymienione R4 i auto jest seryjnie przystosowane do poruszania się
    z większymi prędkościami niż opisywany przeze mnie samochód.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek


  • 15. Data: 2011-04-25 13:29:56
    Temat: Re: jak to jest z dieslami?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.04.2011 10:50, Filip KK pisze:

    > Gdy przejechałem trasę 1700 km jednym ciągiem, to dla żywotności
    > silnika, turbosprężarki i wszystkich układów, odczekałem 2 godziny zanim
    > wyłączyłem silnik. Może przesadziłem, może nie. Nie wiem, ale

    Ummm... Godziny? Nie miałeś czasem na myśli minut? ;)


  • 16. Data: 2011-04-25 13:30:28
    Temat: Re: jak to jest z dieslami?
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-04-25 11:06, Maciej Browarczyk pisze:

    > [cut]
    >
    > Co to za silnik?

    BMW 3.0d


  • 17. Data: 2011-04-25 13:32:49
    Temat: Re: jak to jest z dieslami?
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-04-25 11:24, Adam Płaszczyca pisze:
    > Dnia Mon, 25 Apr 2011 10:50:42 +0200, Filip KK napisał(a):
    >
    >> Podejrzewam, że nieźle by się narobiło gdybym odczekał tylko minutkę..
    >
    > Noo... Twoje przekonania by legły w gruzach....
    >
    >
    Tak jak Twoja granada?


  • 18. Data: 2011-04-25 13:33:52
    Temat: Re: jak to jest z dieslami?
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-04-25 13:29, Andrzej Lawa pisze:
    > W dniu 25.04.2011 10:50, Filip KK pisze:
    >
    >> Gdy przejechałem trasę 1700 km jednym ciągiem, to dla żywotności
    >> silnika, turbosprężarki i wszystkich układów, odczekałem 2 godziny zanim
    >> wyłączyłem silnik. Może przesadziłem, może nie. Nie wiem, ale
    >
    > Ummm... Godziny? Nie miałeś czasem na myśli minut? ;)

    Nie :) Dwie godziny, bo uciąłem sobie drzemkę po trasie :) I nie widzę
    tu żadnego powodu do rotflowania.. Ale widzę, że jest kilku debiluf na
    tej grupie.


  • 19. Data: 2011-04-25 13:34:57
    Temat: Re: jak to jest z dieslami?
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-04-25 11:23, Adam Płaszczyca pisze:

    > To nie kwestia samego silnika, a tego, czy ma turbosprężarkę.
    > Jeśli ma, to istotnie, po jeździe, szczególnie ostrej, warto przez chwilę
    > pozwolić silnikowi popracować bez większych obciążeń, żeby się turbina
    > wychłodziła, zanim zostanie unieruchomiona. Zapobiega to koksowaniu oleju w
    > ułożyskowaniu tejże.
    > Co do uruchamiania, to IMO przesada jest czekanie na biegu jałowym.
    > Wystarczy w zupełności pamiętać, żeby przez pierwsze kilka minut nie
    > obciążać silnika.
    >
    Wypowiedział się ten, kto jeździ granadą...


  • 20. Data: 2011-04-25 14:40:39
    Temat: Re: jak to jest z dieslami?
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2011-04-25 10:50, Filip KK pisze:

    > Gdy przejechałem trasę 1700 km jednym ciągiem, to dla żywotności
    > silnika, turbosprężarki i wszystkich układów, odczekałem 2 godziny zanim
    > wyłączyłem silnik. Może przesadziłem, może nie. Nie wiem, ale
    > przezornego pan bog strzeże. Prędkość podróżna dość wysoka, bo autobahn
    > i inne między-krajówki. Do 180km/h zwalniałem jak jadłem kanapki i piłem
    > herbatkę, a 220-240 leciałem cały czas. To nie jest zbytnio dobre dla
    > diesla, ciągle taka wysoka prędkość, dlatego odczekałem 2 godziny.
    > Silnik był naprawdę bardzo gorący, każdy plastik rozgrzany do 80 stopni
    > :P Ale nie mam żadnych wycieków, ani żadnych problemów z silnikiem.
    > Podejrzewam, że nieźle by się narobiło gdybym odczekał tylko minutkę..
    > To byłoby zdecydowanie za krótko. Więc spokojnie na wolnych obrotach nie
    > wyłączając silnika odczekałem 2 godzinki, ucinając sobie drzemkę. :)
    >

    Ja tam ekspertem nie jestem, ale IMO 2 godziny to gruba przesada. 15-20
    min pewnie byłoby ok, a może i krócej.


    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 10 ... 20 ... 21


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: