eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › jak to jest z dieslami?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 207

  • 31. Data: 2011-04-25 17:01:49
    Temat: Re: jak to jest z dieslami?
    Od: spammtrapp <d...@o...pl>

    W dniu 2011-04-25 17:00, Filip KK pisze:
    > Idiotą jesteś do potęgi n-tej.

    Rzuć jakiś mocniejszy argument na potwierdzenie swoich słów.

    > Jedź do Londynu w 8 godzin, życzę Ci powodzenia. Możesz zostać kierowcą
    > spedycyjnym i będą Ci płacić miliony złotych.

    A skąd mam jechać do tego Lądka?


  • 32. Data: 2011-04-25 17:04:00
    Temat: Re: jak to jest z dieslami?
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-04-25 16:15, wit pisze:
    >
    >> Nie :) Dwie godziny, bo uciąłem sobie drzemkę po trasie :) I nie widzę
    >
    > Ale dlaczego 2 godziny?!

    Chłopczyku.. Spytaj się szklanej kuli, może Ci powie dlaczego akurat 2
    godziny spałem.



    Ja teraz już wiem dlaczego wszystkim turbosprężarki wysiadają... Bo
    wszyscy bagatelizują odpoczynek po szybkiej i długiej jeździe. Jeśli
    myślicie, że olej się schłodzi w 2 minutki po kilkuset kilometrach albo
    i lepiej z maksymalnymi prędkościami, to jesteście skończonymi idiotami.


  • 33. Data: 2011-04-25 17:05:58
    Temat: Re: jak to jest z dieslami?
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-04-25 17:01, spammtrapp pisze:

    >> Idiotą jesteś do potęgi n-tej.
    >
    > Rzuć jakiś mocniejszy argument na potwierdzenie swoich słów.
    >
    Twoje słowa.

    >> Jedź do Londynu w 8 godzin, życzę Ci powodzenia. Możesz zostać kierowcą
    >> spedycyjnym i będą Ci płacić miliony złotych.
    >
    > A skąd mam jechać do tego Lądka?

    Z trójmiasta, czas start.


  • 34. Data: 2011-04-25 17:10:56
    Temat: Re: jak to jest z dieslami?
    Od: spammtrapp <d...@o...pl>

    W dniu 2011-04-25 17:05, Filip KK pisze:

    > Z trójmiasta, czas start.

    No to przecież Ci już napisalem ze bajeczki możesz dzieciom w
    przedszkolu opowiadać.

    Tak sie składa że:
    "Gdy przejechałem trasę 1700 km jednym ciągiem, to dla żywotności
    silnika, turbosprężarki i wszystkich układów, odczekałem 2 godziny zanim
    wyłączyłem silnik. Może przesadziłem, może nie. Nie wiem, ale
    przezornego pan bog strzeże. Prędkość podróżna dość wysoka, bo autobahn
    i inne między-krajówki. Do 180km/h zwalniałem jak jadłem kanapki i piłem
    herbatkę, a 220-240 leciałem cały czas."
    mocno kontrastuje z
    "Po 20 godzinnym pałowaniu auta za maksymalnymi prędkościami?"


  • 35. Data: 2011-04-25 17:12:18
    Temat: Re: jak to jest z dieslami?
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-04-25 17:10, spammtrapp pisze:

    >> Z trójmiasta, czas start.
    >
    > No to przecież Ci już napisalem ze bajeczki możesz dzieciom w
    > przedszkolu opowiadać.
    >
    Jedziesz już 7 minut, dobry musisz mieć czas skoro jeszcze piszesz na
    grupie.


  • 36. Data: 2011-04-25 17:17:48
    Temat: Re: jak to jest z dieslami?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 25 Apr 2011 17:10:56 +0200, spammtrapp napisał(a):

    > Tak sie składa że:
    > "Gdy przejechałem trasę 1700 km jednym ciągiem, to dla żywotności
    > silnika, turbosprężarki i wszystkich układów, odczekałem 2 godziny zanim
    > wyłączyłem silnik. Może przesadziłem, może nie. Nie wiem, ale

    E tam.. zapytaj to dziecko-fantastę w jaki sposób przejechał kanał
    samochodem, to dopiero wyczyn.
    A bez tego to jakby nie patrzeć, z trójmiasta do portów nad kanałem jest
    niecałe 1500 km, po których trzeba zrobić w najlepszym możliwym przypadku
    (i najdroższym, o co go nie posądzam) godzinną przerwę w pracy silnika.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.


  • 37. Data: 2011-04-25 17:37:10
    Temat: Re: jak to jest z dieslami?
    Od: spammtrapp <d...@o...pl>

    W dniu 2011-04-25 17:17, Waldek Godel pisze:
    > E tam.. zapytaj to dziecko-fantastę w jaki sposób przejechał kanał
    > samochodem, to dopiero wyczyn.
    > A bez tego to jakby nie patrzeć, z trójmiasta do portów nad kanałem jest
    > niecałe 1500 km, po których trzeba zrobić w najlepszym możliwym przypadku
    > (i najdroższym, o co go nie posądzam) godzinną przerwę w pracy silnika.
    >

    :)
    Ciekawi mnie jeszcze czy po 40 godzinnej jeździe czekałby 4 godziny.


  • 38. Data: 2011-04-25 17:38:58
    Temat: Re: jak to jest z dieslami?
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-04-25 10:59, Filip KK pisze:

    >> Kończąc trasę warto dać mu trochę odetchnąć po pałowaniu, jeżeli takowe
    >> było.
    >
    > Tym samym sugerujesz, że jeśli nie pałujesz a utrzymujesz stałą prędkość
    > np. 100 km/h, to nie trzeba.

    Jeśli przy 100km/h ma 1500PRM to jak najbardziej.
    Chodzi raczej o jazdę z obrotami na których sprężarka pracuje z możliwie
    minimalnym wydatkiem.
    Od 4 lat spokojnie podjeżdżam pod blok - jakieś 400m bez duszenia
    starego turbodiesla, i przez te 4 lata nic się turbosprężarce nie stało :)

    Pozdrawiam !


  • 39. Data: 2011-04-25 17:56:42
    Temat: Re: jak to jest z dieslami?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 25 Apr 2011 17:38:58 +0200, Czarek Daniluk napisał(a):

    > Od 4 lat spokojnie podjeżdżam pod blok - jakieś 400m bez duszenia
    > starego turbodiesla, i przez te 4 lata nic się turbosprężarce nie stało :)

    bo nie ma się jak stać. Zazwyczaj 2-3 minuty wystarczy na schłodzenie
    turbiny, przejazd przez osiedla trwa przeważnie dłużej.
    Większy problem jest zazwyczaj na autostradzie przy tankowaniu lub zjeździe
    na sik-pauzę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.


  • 40. Data: 2011-04-25 18:02:32
    Temat: Re: jak to jest z dieslami?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-04-25 14:49, Olo pisze:
    > On 2011-04-25 12:32, Maciej Browarczyk wrote:
    >> W dniu 2011-04-25 11:21, jerzy.n pisze:
    >>
    >>> No faktycznie bez głowy te niemiaszki bo pozwalają jeździć takimi
    >>> szybkościami.Mam przyjemność czasami jeździć Adi A-6 2,7 TDI i śmigam
    >>> ile tylko można i jakis sensacji nie widzę ...
    >>
    >> Ale 1.9TDI miało seryjnie 130KM a po modyfikacjach 200KM
    >
    > rozwiń temat, bo 1.9TDI w Audi to po chipie masz pewnie +20KM max =
    > 150KM. Skąd 200KM?

    Mocniejsze doładowanie (większe turbo) i zwiększona dawka paliwa
    (zmienione wtryski). Coś więcej trzeba? Wytrzymałość układu
    korbowo-tłokowego na tym etapie pomińmy.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5 ... 10 ... 20 ... 21


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: