  • 71. Data: 2011-11-24 21:49:26
    Temat: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
    news:jam3u2$p5h$1@mx1.internetia.pl...

    > ATSD ciekawe jak zareagują iPadowcy jak ich wyśmieje i zasugeruję że
    > wygodniej surfuje się po necie na moim 3.7" LCD z 265ppi niż na ich 132ppi
    > zabaweczkach. Oczywiście nie zapomnę wspomnieć iż jest to opinia znanego
    > guru i wielkiego fana Apple ;)

    Czy trzymasz iPada przy oczach jak telefon?
    Czy jednak oglądasz go nieco z dalsza, jak laptopa?

  • 72. Data: 2011-11-24 21:51:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Dopiero co sugerowałeś że nie chodzi o wielkość, tylko o gęstość - bo
    > jakby jeden z drugim zobaczył ajfona to by doznał olśnienia i marzył o
    > 3.5". Tak więc kłamczuszek z ciebie, ale to nic nowego.

    To, że Ty wyciągasz błędne wnioski z tego co czytasz to nie moja wina.
    Nie takie były moje intencje tego co napisałem.

    Tłumaczę jeszcze raz: wolę mieć ciut mniejszy wyświetlacz
    z większą ilością pikseli, który łatwiej się zmieści w kieszeni
    niż wyświetlacz z dużo mniejszą ilością pikseli powiększonych
    do rozmiarów małego tableta, który trzeba trzymać na
    wyciągnięcie ręki całej aby piksele przestały być widoczne. KPW?

  • 73. Data: 2011-11-24 21:53:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:jam2vo$rch$1@inews.gazeta.pl...

    > Nigdzie nie poszedłeś i niczego nie zobaczyłeś. Zwłaszcza SGS II.
    > "...zakręciłem się obok stoiska z telefonami aby obejrzeć sobie
    > Samsunga Galaxy S II - nie mieli żadnego na chodzie, ale
    > zobaczyłem Motorolę Droid Razr dla Verizona i Samsunga
    > Galaxy S dla AT&T (starszy model niż S II)."
    > Więc w którym miejscu zełgałeś - w poprzednim poście, czy w tym, z którego
    > pochodzi powyższy cytat? Tertium non datur, ale założę się, że zaraz
    > wykręcisz kota ogonem. Z taką eksperiencją...

    Nie zrozumiałeś skrótu myślowego. On porównuje Samsunga SII na
    podstawie głupiej reklamy. Ja porównuję Motorolę Droida na podstawie
    własnego doświadczenia. To oczywiste że Samsunga SII jeszcze nie
    widziałem bo napisałem o tym wcześniej, więc twoje podchody
    i próby łapania mnie za słowa są idiotyczne.

  • 74. Data: 2011-11-24 21:56:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:jama6e$je8$1@news.onet.pl...
    > Dobre i na temat :]
    > http://www.youtube.com/watch?v=kAG39jKi0lI&feature=p
    layer_embedded

    :-) Cool!

  • 75. Data: 2011-11-24 22:07:09
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-11-2011 22:51, Pszemol pisze:

> [...]
    > do rozmiarów małego tableta, który trzeba trzymać na
    > wyciągnięcie ręki całej aby piksele przestały być widoczne. KPW?

    ROTFL napisz wprost że ajfon 3.5" jest lepszy od blisko 10" ajpada gdyż
    ten drugi nadaje się do użytku dopiero po wyciągnięciu ręki.
    Kwestię wygodnego sterowania ajpadem z wyciągniętą ręką pozostawiam bez
    komentarza. Nawet w APPLE na taki patent nie wpadli
    http://youtu.be/UButSVOAX1U?t=4m1s . Jesteś najlepszy.

    --
    Paweł

  • 76. Data: 2011-11-24 22:10:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-11-2011 22:49, Pszemol pisze:

    > Czy trzymasz iPada przy oczach jak telefon?
    > Czy jednak oglądasz go nieco z dalsza, jak laptopa?

    Ach tak, laptopa też pewnie masz 3,5" 960x640 - przecież wystarczy go
    przysunąć 10cm bliżej i cieszyć oko pikselami na cal. Jaki to model Apple??

    --
    Paweł

  • 77. Data: 2011-11-24 22:17:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:jaltct$32p$1@news.onet.pl...

    > Niet, mam SGS2,
    > N8 a ze sprzetu jablkowego kiedys mialem ipoda touch 2gen

    No to możesz mi zrobić przysługę i pójść ze swoim SGS2 do
    jakiegoś sklepu z jabłkami i porównać swój telefon (ekran)
    do iPhone4 lub iPhone4S i przedstawić swoją opinię co to
    jasności, kontrastu i wyrazistości małych fontów na ekranie?
    Zależy mi na Twojej opinii...

    > Papier ma chyba wyzsza rozdzielczosc niz iP4 jednak nadal nie lubie malego
    > druku, nie wynika to z wady wzroku. Po prostu lubie komfortowa dla mnie
    > wielkosc czcionki i wynosi ona mniej wiecej tyle ile wielkosc
    > tekstu w ksiazkach. Mogliby przeciez drukowac mniejszy tekst ale z
    > jakiegos powodu tego nie robia...

    Zależy o jakichś książkach mówimy, bo inna jest czcionka
    w Elementarzu, inna w czytadłach pokroju Harlequina do
    czytania w ruchomym autobusie a inna w podręczniku
    akademickim do fizyki czy historii. Już nie mówiąc o czcionce
    w typowej Biblii :-)

    Czy możesz zmierzyć szerokość czcionki na swoim ekranie
    monitora linijką? Wiedziałbym wtedy gdzie tkwi różnica.

    > Ty nie masz zastrzezen do czerni a ja nie mam zastrzezen co do
    > rozdzielczosci. Jesli zestawisz oba telefony w warunkach mniej polowych
    > niz sklep zauwazysz spora roznice w czerni.
    >
    > W tytule wspomniales o tym, ze ekran iP jest najlepszy, podsumujmy:
    > 1. Rozdzielczosc, wyzsza niz w innych telefonach: plus
    > Swoja droga jak zyli uzytkownicy wczesniejszych iP z taka
    > beznadziejna rozdzielczoscia?

    Nie wiedzieli co tracą, bo przecież użytkownicy Palm m505
    z ekranami 2.25"x2.25" i rozdzielczością 160x160 mogli im
    tylko zazdrościć :-))

    > 2. Czern gorsza niz w SAMOLEDach: minus

    Widoczna gdzie ta gorsza czerń? Bo ja naprawdę nie widzę tego...
    W czym to przeszkadza? Jak jestem w ciemnym pokoju to mogę
    sobie przykręcić backlight w iphone4 i mam tak czarne jak sobie
    tylko mogę zamarzyć... A jak jestem w jasnym pomieszczeniu
    lub na dworze to Samsunga sobie nie podjaśnię tak jak iPhone4
    więc to chyba oczywiste że brak jaskrawości tu bardziej może
    szkodzić niż brak superzastej czerni... Skoro wyświetlacz SGII jest
    ciemniejszy to naturalne że będzie miał lepszą czerń... tylko
    co to za gradka? Od zawsze producenci się raczej przekrzykiwali
    czyj ekran jest jaśniejszy a nie czyj jest ciemniejszy :-)

    > 3. Wielkosc, dla bardzo duzej liczby osob zbyt maly: minus
    > (wiem, napiszesz ze to sprawa subiektywna; mysle jednak ze nastepny
    > keynote z iP5 dostarczy wiekszy ekran i bedzie to niezwykle
    > wydarzenie)

    Powiem Ci, że jak będzie to 4.5 lub więcej to ja nie będę zadowolony.
    To byłaby dachówka, nawet gdyby okroili go z marginesów.

    > 4. Bialy odcien ekranu: o czym te ludziska pisza?
    > https://discussions.apple.com/thread/2483151?start=1
    5&tstart=0

    Nie wiem, ale napewno nie widzieli ekranów Samsunga ani Motoroli,
    bo przestaliby narzekać na świetne ekrany jakie mają w iPhone4.

    > Oczywiscie SAMOLED w SGS2 tez nie jest idealem i bedzie mial jakis
    > zafarb. Mam nadzieje, ze nikt nie pracuje na tym sprzecie zawodowo w
    > Photoshopie ;]

    Ja też nie, ale ja nawet nie mówię o tym. Nie trzeba profesjonalisty
    aby zobaczyć że białe tło na tych telefonach jest zżółkłe i brudne.

    > 5. Wytrzymalosc: ekran to nie tylko kolory i rozdzielczosc ale takze
    > odpornosc na codzienne warunki pracy. Ten test jakos nie wykazuje
    > "lepszosci" iP4:
    > http://www.youtube.com/watch?v=elKxgsrJFhw&feature=p
    layer_embedded

    Super, ale dlaczego ten Samsung został naprawiony po pierwszym
    upadku, po którym się rozleciał na dwie połówki? Poza tym moim
    zdaniem nie jest to dobry test bo jest tu duża zmienność tego jak
    telefon kontaktuje się z przeszkodą - za dużo "szczęścia" miał SGII.
    Z drugiej strony czy ten telefon nie jest nieco lżejszy od iP4?

    > Jakie jeszcze kategorie mozna wrzucic aby wykazac ta lepszosc ekranu iP4?

    Dla kogoś kto rzuca telefonami codziennie pewnie test przy upadku
    będzie najważniejszy. Ja upuściłem swój telefon jeden raz z wysokości
    ucha w windzie z ceramiczną podłogą z kafelków. Telefon upadł na
    narożnik i szyba nie pękła. Upuściłem go wiele razy potem z dużo
    niższych wysokości, zarówno na podłogę z płytek PCV jak i na asfalt
    na parkingu i nic się mu nie stało. Dlatego jak dla mnie wytrzymałość
    tego telefonu nie jest tutaj kryterium dyskryminującym go jako produkt.
    A zatem skupiam się na codziennym użytkowaniu, a tu ważne jest nie
    to jak zachowa się gdy raz na 2 miesiące upadnie tylko to jak wyświetla
    tekst
    który czytam codziennie po kilka razy dziennie. Reszta ma małe znaczenie.

  • 78. Data: 2011-11-24 22:27:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:jaltct$32p$1@news.onet.pl...
    > 2. Czern gorsza niz w SAMOLEDach: minus

    Jaki kontrast ma ekran Samsunga SGII? Nie widzę tych danych tu:
    http://www.samsung.com/global/microsite/galaxys2/htm
    l/specification.html

  • 79. Data: 2011-11-24 22:35:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-11-2011 23:27, Pszemol pisze:

    > Jaki kontrast ma ekran Samsunga SGII? Nie widzę tych danych tu:
    > http://www.samsung.com/global/microsite/galaxys2/htm
    l/specification.html

    ROTFL miesiąca :))))

    --
    Paweł

  • 80. Data: 2011-11-24 22:38:13
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Nie zrozumiałeś skrótu myślowego. [...]

    No widzisz, jaki jesteś przewidywalny? Jak każdy troll.

    > To oczywiste że Samsunga SII jeszcze nie widziałem

    Obserwowanie, jak się wijesz przyłapany na kolejnym łgarstwie, byłoby nawet
    zabawne, tylko - cholera - tego Filonka mi trochę żal...

    JoteR