  • 61. Data: 2011-11-24 17:49:30
    Temat: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-11-2011 18:12, Pszemol pisze:
    > Jesteś pewny? Bo może masz skrzywioną opinię na podstawie
    > swoich dotychczasowych doświadczeń z ekranami o niskiej
    > gęstości pikseli?

    Oczywiście znowu masz rację. Dlatego iPad2 ze swoimi marnymi 132ppi
    zupełnie nie nadaje się do surfowania po sieci, pisania i czytania. Z
    racji tak niskiej gęstości jest totalnie niepraktycznym szajsem.

    --
    Paweł

  • 62. Data: 2011-11-24 18:04:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Uważasz że większy wyświetlacz jest niepotrzebny, no ale czego to sobie
    > ludzie nie wmówią aby czuć się lepiej z mniejszym ekranem w telefonie,
    > nie?

    Nigdzie nie napisałem że większy wyświetlacz jest niepotrzebny.
    Napisałem natomiast że będzie stwarzał problemy z wygodnym
    noszeniem go w kieszeni spodni, zwłaszcza gdy ktoś siedzi...

    Czytaj uważnie i nie wciskaj mi dziecka w brzuch bo dyskutujesz
    z tezami których ja nie wyraziłem.

  • 63. Data: 2011-11-24 18:10:51
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-11-2011 19:04, Pszemol pisze:
> [...]
    > noszeniem go w kieszeni spodni, zwłaszcza gdy ktoś siedzi...
    > Czytaj uważnie i nie wciskaj mi dziecka w brzuch bo dyskutujesz

    Dopiero co sugerowałeś że nie chodzi o wielkość, tylko o gęstość - bo
    jakby jeden z drugim zobaczył ajfona to by doznał olśnienia i marzył o
    3.5". Tak więc kłamczuszek z ciebie, ale to nic nowego.

    --
    Paweł

  • 64. Data: 2011-11-24 18:38:38
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > I "widać" to na reklamach wypuszczanych przez Samsunga? :-)
    > Widzisz - ja poszedłem do sklepu i zobaczyłem na własne oczy.

    Nigdzie nie poszedłeś i niczego nie zobaczyłeś. Zwłaszcza SGS II.
    "...zakręciłem się obok stoiska z telefonami aby obejrzeć sobie
    Samsunga Galaxy S II - nie mieli żadnego na chodzie, ale
    zobaczyłem Motorolę Droid Razr dla Verizona i Samsunga
    Galaxy S dla AT&T (starszy model niż S II)."
    Więc w którym miejscu zełgałeś - w poprzednim poście, czy w tym, z którego
    pochodzi powyższy cytat? Tertium non datur, ale założę się, że zaraz
    wykręcisz kota ogonem. Z taką eksperiencją...

    JoteR

  • 65. Data: 2011-11-24 18:53:49
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-11-2011 17:32, Tomek pisze:
    > Oczywiście zdajesz sobie sprawę, że z idiotą nie wygrasz, bo tylko on ma
    > tutaj rację.

    ATSD ciekawe jak zareagują iPadowcy jak ich wyśmieje i zasugeruję że
    wygodniej surfuje się po necie na moim 3.7" LCD z 265ppi niż na ich
    132ppi zabaweczkach. Oczywiście nie zapomnę wspomnieć iż jest to opinia
    znanego guru i wielkiego fana Apple ;)

    --
    Paweł

  • 66. Data: 2011-11-24 18:55:15
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pochodzi powyższy cytat? Tertium non datur, ale założę się, że zaraz
    > wykręcisz kota ogonem. Z taką eksperiencją...

    Etam, po prostu nie zauwazy Twojego posta.

  • 67. Data: 2011-11-24 20:41:46
    Od: atm <...@v...pl>

    Dobre i na temat :]
    http://www.youtube.com/watch?v=kAG39jKi0lI&feature=p
    layer_embedded

  • 68. Data: 2011-11-24 21:22:24
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 24.11.2011 18:23, ALEX pisze:
> [...]
    rozdzielczość. Np: Ilość punktów na cal. Cel: zmieścić wiecej informacji
    na ograniczonej przestrzeni wyświetlacza. Ogłupianie ludzi: Sprzedawanie
    im wyświetlaczy w których da się wyswietlić tekst do którego
    przeczytania potrzeba lupy. Jak to sprawdzić. pobrać rysunek:

    http://imageshack.us/photo/my-images/7/testekranu.gi
    f/

    ma on wymiary 480x800 punktów. JEśli taki jest Twoj ekran, wyświetl go
    na ekranie telefonu jako obrazek 1:1 i przeczytaj

    Jeśli wymiary Twojego ekranu są inne, stwórz pusty obrazek o wymiarach
    ekranu, następnie wklej tego gifa w środek, zapisz - i na ekran telefonu.

    Fajnie się czyta? Bo ja powiem szczerze... Widzę literki, ale żeby to
    była metoda na korzystanie z telefonu? Nie. nie polecę po iPhona

    ToMasz

    PS dla porównania można to jeszcze wydrukować, tak aby przekątna gifa
    odpowiadała przekątnej ekranu telefonu

  • 69. Data: 2011-11-24 21:37:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie wiem o którym Palmie mówisz, załóżmy było to m505,
    > z ekranem 2.25x2.25" - mamy więc 160/2.25=71ppi, gęstość
    > pikseli mniejsza niż w moim monitorze samsunga 20" (203B).
    > Ile się tam tekstu zmieści na 2.25"? Niech zmierzę linijką teraz
    > co widzę na swoim monitorze... Na długości 2.25" mieści się:
    > "Jeśli to palm czarnobiały, to". Marnie.

    Tymczasem na swoim iPhone widzę tekst tak, oto screenshot:
    http://www.flickr.com/photos/36051817@N06/6396547517
    Tekst jest duży, wyraźny, bardzo czytelny i dużo się go mieści.
    Taki duży font nie daje zmęczenia oczu nawet podczas długiego
    czytania, a jak pewnie wiecie często mi się niusy zdarza czytać ;)

    A tu dla porównania strona główna wikipedia.org, gdzie masz
    dużo męczącego oczy maczku, wciąż czytelnego ale już poniżej
    progu komfortowego czytania:
    http://www.flickr.com/photos/36051817@N06/6396547837

    To są zrzuty ekranu z iPhone4, dokładnie piksel po pikselu, 640x960.

  • 70. Data: 2011-11-24 21:48:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Fajnie się czyta? Bo ja powiem szczerze... Widzę literki, ale żeby to była
    > metoda na korzystanie z telefonu? Nie. nie polecę po iPhona

    Ale Twój monitor będzie miał pewnie 70ppi a nie 326ppi jak iPhone4.
    I czytasz go z odległości 2-3x większej niż telefon. Coś Ci się pomyliło
    chyba...

    Zerknij na zrzuty ekranu jakie dałem obok - zobaczysz ile informacji
    mieści się na ekranie iPhone4.