  • 1. Data: 2011-11-23 18:30:34
    Temat: Tablet jako telefon
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    Czy może ktoś z Was używa tabletu do rozmów w sieciach GSM. I chodzi mi
    tu nie o rozmowę po przez zestaw słuchawkowy, czy tryb głośno mówiący, a
    o normalną rozmowę, i jej jakość.
    "Przeryłem" pół netu i jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem.
    Recenzenci takich urządzeń jak Samsung Tab, Huawei ideos S7 czy ViewPad
    7 zachwycaja się jakością muzyki, czy rozdzielczością ekranu a o
    funkcjach łączności GSM tylko małe wzmianki. Tak że byłbym wielce
    zobowiązany za informacje na ten temat.

  • 2. Data: 2011-11-23 19:03:06
    Temat: Re: Tablet jako telefon
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    jadryś <a...@o...pl> wrote:

    > "Przeryłem" pół netu i jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem.
    > Recenzenci takich urządzeń jak Samsung Tab, Huawei ideos S7 czy ViewPad

    Galaxy TAB - tylko jako głośnomówiący (ze wszystkimi wadami tego),
    iPad2 - nie da się przeprowadzić rozmowy głosowej.

    a.

  • 3. Data: 2011-11-23 19:20:25
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Galaxy TAB - tylko jako głośnomówiący (ze wszystkimi wadami tego),
    > iPad2 - nie da się przeprowadzić rozmowy głosowej.
    > a.

    Galaxy Note? Coś tam w reklamie było, że tablet, że telefon...

  • 4. Data: 2011-11-23 20:14:42
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-11-23 20:20, Maciek. pisze:
    > Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Galaxy Note? Coś tam w reklamie było, że tablet, że telefon...

    Są o połowę (i więcej) tańsze urządzenia Galaxy Note o których piszą że
    tablet, że telefon. Ale konkretów żadnych. Np. na stronie www
    "Tabletowo" w recenzji Huawei ideos S7 nabywca na pół strony opisuje
    pudełko w jakie jest ten tablet zapakowany a o rozmowach telefonicznych
    pisze tylko jedno słowo - "są".

  • 5. Data: 2011-11-23 20:15:14
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-11-23 20:03, Wemif pisze:

    > Galaxy TAB - tylko jako głośnomówiący (ze wszystkimi wadami tego),
    > iPad2 - nie da się przeprowadzić rozmowy głosowej.
    >
    > a.

    Czyli pewnie jeszcze trzeba będzie poczekać na urządzenie - wszystko w
    jednym...

  • 6. Data: 2011-11-23 22:14:08
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    jadryś <a...@o...pl> wrote:

> [...]
    > jest ten tablet zapakowany a o rozmowach telefonicznych pisze tylko jedno słowo -

    Nie sądzę, żeby Note było o połowę tańsze, niż Tab. Genealnie Note można
    raczej traktować jak telefon z funkcjami tabletu: nieco większe wymiary niż
    do tej pory stosowane w telefonach, rysik + nieco aplikacji graficznych
    pisanych specjalnie dla Note. No i najważniejsze: ma słuchawkę i mikrofon
    jak normalny smyrofon :-)

    Tab do rozmów teleofnicznych raczej potrzebuje zestawu słuchawkowego.

  • 7. Data: 2011-11-24 07:50:53
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-11-23 23:14, Maciej Bebenek pisze:

> [...]
    > jak normalny smyrofon :-)
    >
    > Tab do rozmów teleofnicznych raczej potrzebuje zestawu słuchawkowego.

    Odwrotnie, to Note jest o połowę (i więcej) droższy od większości
    tabletów z modemem gsm. No i każdy z wymienionych przeze mnie tabletów
    (Huawei czy ViewPad) ma mikrofon i słuchawkę i na 100% nie potrzebują
    zestawu słuchawkowego. Opinie użytkownikow są jednoznaczne - można
    nawiązywać rozmowy w sieciach gsm, tylko sprzeczności są co do trybu
    tych rozmów, tzn. czy można rozmawiać normalnie, ze słuchawką przy uchu
    czy tylko w trybie głośnomówiącym. No i jaka jest jakość tych połączeń.

  • 8. Data: 2011-11-24 07:55:50
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    jadryś <a...@o...pl> wrote:

> [...]
    > rozmów, tzn. czy można rozmawiać normalnie, ze słuchawką przy uchu czy
    > tylko w trybie głośnomówiącym. No i jaka jest jakość tych połączeń.

    Chyba już się pogubiłem, o co pytasz :-) Note jest telefonem - normalnym, z
    klasyczną obsługą, tyle że trochę większym od tego, co proponują inni
    producenci.
    Tablet to tablet: głośniczek (nie słuchawka) i starannie ukryty mikrofon.
    Tryb głośnomówiący.

  • 9. Data: 2011-11-24 08:03:57
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "jadryś" napisał:

    > sprzeczności są co do trybu tych rozmów, tzn. czy można rozmawiać
    > normalnie,
    > ze słuchawką przy uchu

    Jak dokupisz uchwyt na przyssawki...
    http://www.narzedziak.pl/bohle-uchwyt-przyssawka-do-
    szyb-podwojna-veribor-blue-line-602-4bl.html

    JoteR

  • 10. Data: 2011-11-24 08:47:38
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-11-24 09:03, JoteR pisze:

    > Jak dokupisz uchwyt na przyssawki...
    > http://www.narzedziak.pl/bohle-uchwyt-przyssawka-do-
    szyb-podwojna-veribor-blue-line-602-4bl.html

    > JoteR

    Co masz na myśli? Że niby tablet to jakiś ciężar który trudno trzymać
    przy uchu? Nic bardziej błędnego, posiadam tablet (bez modemu GSM) i
    większość czynności na nim wykonuje w ręku.