  • 1. Data: 2011-11-23 09:55:42
    Temat: jak sie nazywa ta usluga w TT, wktorej mozna dzwonic na zagraniczne numery Tmobile za free?
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    j.w.
    chce ja aktywowac ponownie i nie moge jej znalezc.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 2. Data: 2011-11-23 10:22:21
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 23 Nov 2011 10:55:42 +0100, "wromek"
    <wromek@...poczta.onet.pl> wrote:

    >j.w.
    >chce ja aktywowac ponownie i nie moge jej znalezc.

    zawsze blisko, ale zakończyli ją 21.11.2011r.
    wprowadzili pakiet 1500 minut do t i stacjonarne ale tylko w Polsce za
    9pln na 14 dni

  • 3. Data: 2011-11-23 10:27:48
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > zawsze blisko, ale zakończyli ją 21.11.2011r.
    > wprowadzili pakiet 1500 minut do t i stacjonarne ale tylko w Polsce za
    > 9pln na 14 dni

    to jest skurwysynstwo, kupilem taktaka tylko po to zeby moc dzwonic do
    kierowcy a usluga miala byc aktywna do konca tego roku.
    wykorzystam reszte co mi zostala na koncie i spadam i wiecej juz nie wroce.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 4. Data: 2011-11-23 12:09:36
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "dizel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > zawsze blisko, ale zakończyli ją 21.11.2011r.
    > wprowadzili pakiet 1500 minut do t i stacjonarne ale tylko w Polsce za
    > 9pln na 14 dni

    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/
    uslugi/wszedzie_rozmawiaj

  • 5. Data: 2011-11-23 16:08:19
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/
    uslugi/wszedzie_rozmawiaj

    ale co ten link ma wnosic? przeciez to mi do niczego nieprzydatne skoro moj
    keirowca ma karte tmobila w Austrii i w Niemczech po to, zebym mogl miec do
    neigo za darmo...

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 6. Data: 2011-11-23 16:24:14
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    uslugi/wszedzie_rozmawiaj

    > ale co ten link ma wnosic? przeciez to mi do niczego nieprzydatne skoro
    > moj keirowca ma karte tmobila w Austrii i w Niemczech po to, zebym mogl
    > miec do neigo za darmo...

    A, juz widze, on ma zagraniczny numer.

  • 7. Data: 2011-11-23 16:52:31
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    >(...) a usluga miala byc aktywna do konca tego roku.
    > wykorzystam reszte co mi zostala na koncie i spadam i wiecej juz nie wroce.

    ja bym oddał sprawę do sądu. jeśli wykażesz jakie straty poniosłeś z
    tytułu zmiany regulaminu usługi - będziesz bogaty!
    ToMasz

  • 8. Data: 2011-11-23 17:02:57
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 23 Nov 2011 17:52:31 +0100, ToMasz napisał(a):

    > ja bym oddał sprawę do sądu. jeśli wykażesz jakie straty poniosłeś z
    > tytułu zmiany regulaminu usługi - będziesz bogaty!

    Nie, nie będzie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 9. Data: 2011-11-28 19:36:00
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

> [...]

    > keirowca ma karte tmobila w Austrii i w Niemczech po to, zebym mogl miec do

    W takim razie nie TT tylko taryfa biznesowa i usługa "zawsze biznes"
    Tylko, że w regulaminie stoi "do 31 sierpnia", a wygląda jakby cały czas
    dostępna.