    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Date: Thu, 24 Nov 2011 15:51:46 -0600

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
    news:jam1dg$90b$1@mx1.internetia.pl...

    > Dopiero co sugerowałeś że nie chodzi o wielkość, tylko o gęstość - bo
    > jakby jeden z drugim zobaczył ajfona to by doznał olśnienia i marzył o
    > 3.5". Tak więc kłamczuszek z ciebie, ale to nic nowego.

    To, że Ty wyciągasz błędne wnioski z tego co czytasz to nie moja wina.
    Nie takie były moje intencje tego co napisałem.

    Tłumaczę jeszcze raz: wolę mieć ciut mniejszy wyświetlacz
    z większą ilością pikseli, który łatwiej się zmieści w kieszeni
    niż wyświetlacz z dużo mniejszą ilością pikseli powiększonych
    do rozmiarów małego tableta, który trzeba trzymać na
    wyciągnięcie ręki całej aby piksele przestały być widoczne. KPW?