    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Date: Thu, 24 Nov 2011 15:53:48 -0600

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:jam2vo$rch$1@inews.gazeta.pl...

    > Nigdzie nie poszedłeś i niczego nie zobaczyłeś. Zwłaszcza SGS II.
    > "...zakręciłem się obok stoiska z telefonami aby obejrzeć sobie
    > Samsunga Galaxy S II - nie mieli żadnego na chodzie, ale
    > zobaczyłem Motorolę Droid Razr dla Verizona i Samsunga
    > Galaxy S dla AT&T (starszy model niż S II)."
    > Więc w którym miejscu zełgałeś - w poprzednim poście, czy w tym, z którego
    > pochodzi powyższy cytat? Tertium non datur, ale założę się, że zaraz
    > wykręcisz kota ogonem. Z taką eksperiencją...

    Nie zrozumiałeś skrótu myślowego. On porównuje Samsunga SII na
    podstawie głupiej reklamy. Ja porównuję Motorolę Droida na podstawie
    własnego doświadczenia. To oczywiste że Samsunga SII jeszcze nie
    widziałem bo napisałem o tym wcześniej, więc twoje podchody
    i próby łapania mnie za słowa są idiotyczne.