  • 131. Data: 2011-11-25 19:20:22
    Temat: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-11-2011 20:08, Pszemol pisze:
    > Jak się zastanowisz chwilkę że obsmarowujesz publicznie
    > kolegę z innej grupy i zrozumiesz że bezpodstawnie
    > wyzywasz go od wariatów to być może odszczekasz i to...

    Na kolegę trzeba sobie zasłużyć.

    --
    Paweł

  • 132. Data: 2011-11-25 19:24:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-11-2011 20:00, J.F. pisze:

    > Pomijajac drobne fakty, ze moze byc jakis przeswit z innych pikseli,
    > szczatkowy prad zasilajacy, czy inne egzotyczne wynalazki, to niestety ale
    > zewnetrzne oswietlenie moze sie odbic od tych ledow. I po kontrascie.
    > W ekranach LCD zreszta tez.

    Ba, prądy błądzące + promieniowanie kosmiczne, odbicia i refleksy
    świateł - które to dotyczą tylko amoledów, broń boże LCD w APPLE.

    --
    Paweł

  • 133. Data: 2011-11-25 19:32:25
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 25 Nov 2011 20:24:02 +0100, DoQ napisał(a):

    > Ba, prądy błądzące + promieniowanie kosmiczne, odbicia i refleksy
    > świateł - które to dotyczą tylko amoledów, broń boże LCD w APPLE.

    A Apple zaczęło już robić panele LCD? Czy dalej instaluje te ekrany od LG?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 134. Data: 2011-11-25 19:40:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-11-2011 20:32, Waldek Godel pisze:

    > A Apple zaczęło już robić panele LCD? Czy dalej instaluje te ekrany od LG?

    No skąd, dalej montują tę koreańską tandetę ;-)

    --
    Paweł

  • 135. Data: 2011-11-25 20:07:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nie Pszemolu, absolutnie nie.
    > Jak bedziesz mial literki 5x5 px, to ich na swoim iphonie nie przeczytasz,
    > bo beda mialy 0.5mm.

    No właśnie o tym piszę. To oczywiste że literki 5x5 pikseli
    są za małe i zbyt kanciaste aby być czytelne...

    > Jak nawet beda mialy 10x10px, to tez ich nie odczytasz,
    > bo ciagle lupa potrzebna.
    >
    > Ale jak pixel bedzie mial milimetr, to i 5x5 daje sie odczytac, i mimo
    > pewnych trudnosci z czytelnoscia, to raczej lepiej niz 10x10 pixeli o
    > rozmiarze 0.1mm.

    Różnica polega tu na "da się z trudem odczytać" a
    "jest czytelny komfortowo". Przejdź się do sklepu i porównaj.

    > Wariat. U mnie na monitorze ma 17mm, i jest w sam raz.
    > "drobnym drukiem" na papierze mialby z 10 - i jest to juz
    > za drobnym :-)

    Chyba nie przeczytałeś co napisałem. Pisałem że jest za mały.
    I jest zdecydowanie nieczytelny.

  • 136. Data: 2011-11-25 20:08:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Na kolegę trzeba sobie zasłużyć.

    Ach... to usilnie próbujesz robić?
    Tak bardzo chcesz być kolegą Waldusia? Przykre.

  • 137. Data: 2011-11-25 20:09:09
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 25 Nov 2011 20:40:56 +0100, DoQ napisał(a):

    > No skąd, dalej montują tę koreańską tandetę ;-)

    do tego pamięci Szajsunga, płytka Foxconna, przód i tył od Corning Glass,
    procesor od angoli z Arm, chipset komunikacyjny Qualcomma albo Skyworks,
    trochę śmiecia Cirrus Logic, Texas Instruments i STMicroelectronics.
    Czyli Apple zrobiło wygląd, powłokę systemu oraz słynną antenę. No nic
    tylko gratulować, prawdziwie emejzing.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo"

  • 138. Data: 2011-11-25 20:15:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > http://www.gsmarena.com/galaxy_s_ii_vs_galaxy_s_plus
    _vs_optimus_2x-review-602p2.php

    > "You'll notice we didn't measure the contrast ratio of either SuperAMOLED
    > display - that's due to how OLED works. Contrast is the ratio of how
    > bright a white pixel is compared to a black pixel while both are visible
    > on the screen. Since black pixels in OLED type displays don't emit any
    > light at all, the contrast tends to infinity (which isn't really a
    > meaningful comparison). "
    >
    > Wiem wiem, na tej Arenie to się nie znają tak dobrze jak Pszemol i jakieś
    > głupie zera wypisują. Oni na pewno w rękach ajfona nie mieli!!

    To, że nie jesteś osamotniony w swej ignorancji być może Cię pociesza
    ale nie znaczy że wykazałeś się jakąś mądrością. Może poczytaj sobie
    o metalizowanych elektrodach w tych wyświetlaczach które odbijają
    światło zewnętrzne czy piksel jest zapalony czy nie i w normalnych
    warunkach oświetleniowych nawet niezaświecone piksele "świecą"
    jak Księżyc w pełni...

  • 139. Data: 2011-11-25 20:16:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@y...org> wrote in message

    > A Apple zaczęło już robić panele LCD?
    > Czy dalej instaluje te ekrany od LG?

    Oby tylko nie pokusili się na te badziewia od Samsunga...

  • 140. Data: 2011-11-25 20:26:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No i tu sie dosc grubo mylisz.
    > Jesli piksele sa duze i wyrazne, to C od G sie rozni wyraznie, a wystarczy
    > do tego ... 7x7 pixeli ? Tasword dzialal na 3x7, ale to juz bylo
    > przegiecie :-)

    Zauważ, że potrzebowałbyś wtedy większe piksele do dużych
    liter a mniejsze do małych :-))) Wbrew pozorom C od G różni
    się bardziej od q od g albo b od 6 przy małym foncie...

    > I jesli teraz bedziesz zmniejszal piksele to automatycznie sie szczegoly
    > na ekranie pomniejsza.

    Weź pod uwagę, że przy gęstości pikseli u iPhone4 masz 50%
    więcej pikseli na milimetr niż w Motorola Droid Razr.

    > IMO to w niewielkim stopniu duza rozdzielczosc
    > poprawi rozpoznawalnosc liter - raczej chodzi o to zeby byly duze te
    > litery. Czyli lepiej 4.5" ekran ze srednimi pikselami, niz 3.5" z
    > malutkimi :-)

    Jakoś nie przekonujesz mnie tą argumentacją wyżej...
    I myślę że powinieneś sobie obejrzeć te telefony w sklepie,
    jak już sobie zaktualizujesz okulary ;-)

    > A czy ja mowie nie ? Ale coz robic, kazdego to dotknie,
    > ciebie tez, i co wtedy, przestaniesz chwalic iphona ? :-)

    Już mnie dotknęło... ale od tego są okulary lub soczewki kontaktowe.

    > Nie ma lekko - wtedy przestaniesz widziec dalej dobrze.
    > Okulary do czytania, do komputera, do telefonu,
    > ale nie do samochodu ... albo wiekszy ekran, co wybierasz ? :-)

    Słyszałeś o okularach bifocals albo progressive?
    Jak nie to usłyszysz już niedługo... :-) Mają dwie lub trzy różne
    długości ogniskowej w różnych rejonach szkła...
    http://en.wikipedia.org/wiki/Bifocals

    Kup Ty sobie lepsze okulary :-)