    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Date: Fri, 25 Nov 2011 14:26:39 -0600

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:jaoedu$313$1@news.onet.pl...

    > No i tu sie dosc grubo mylisz.
    > Jesli piksele sa duze i wyrazne, to C od G sie rozni wyraznie, a wystarczy
    > do tego ... 7x7 pixeli ? Tasword dzialal na 3x7, ale to juz bylo
    > przegiecie :-)

    Zauważ, że potrzebowałbyś wtedy większe piksele do dużych
    liter a mniejsze do małych :-))) Wbrew pozorom C od G różni
    się bardziej od q od g albo b od 6 przy małym foncie...

    > I jesli teraz bedziesz zmniejszal piksele to automatycznie sie szczegoly
    > na ekranie pomniejsza.

    Weź pod uwagę, że przy gęstości pikseli u iPhone4 masz 50%
    więcej pikseli na milimetr niż w Motorola Droid Razr.

    > IMO to w niewielkim stopniu duza rozdzielczosc
    > poprawi rozpoznawalnosc liter - raczej chodzi o to zeby byly duze te
    > litery. Czyli lepiej 4.5" ekran ze srednimi pikselami, niz 3.5" z
    > malutkimi :-)

    Jakoś nie przekonujesz mnie tą argumentacją wyżej...
    I myślę że powinieneś sobie obejrzeć te telefony w sklepie,
    jak już sobie zaktualizujesz okulary ;-)

    > A czy ja mowie nie ? Ale coz robic, kazdego to dotknie,
    > ciebie tez, i co wtedy, przestaniesz chwalic iphona ? :-)

    Już mnie dotknęło... ale od tego są okulary lub soczewki kontaktowe.

    > Nie ma lekko - wtedy przestaniesz widziec dalej dobrze.
    > Okulary do czytania, do komputera, do telefonu,
    > ale nie do samochodu ... albo wiekszy ekran, co wybierasz ? :-)

    Słyszałeś o okularach bifocals albo progressive?
    Jak nie to usłyszysz już niedługo... :-) Mają dwie lub trzy różne
    długości ogniskowej w różnych rejonach szkła...
    http://en.wikipedia.org/wiki/Bifocals

    Kup Ty sobie lepsze okulary :-)