  • 121. Data: 2011-11-25 16:50:20
    Temat: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Oczywiście. I dlatego do długiego czytania ludzie kupują
    >urządzenia tego typu jak Kindle czy Nook lub 10" tablety...
    >Problem w tym że nie każdy ma takie duże kieszenie :-))
    >A zatem telefony wolimy mieć z ekranami małymi...

    Nie, niektorzy wola z duzymi, i z wygodnymi klawiszami, tylko ten
    cholerny przemysl takich nie robi ..

    J.

  • 122. Data: 2011-11-25 16:57:30
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 25 11 2011 17:43, Waldek Godel pisze:

    > Nie czepiaj się go. Ma chłopak rację. Te duże są cienkie i łatwo to połamać
    > w tylnej kieszeni brudnych dżinsów, jak się ciągle nachylasz zbierając
    > azbest z dachu. To jest poważny problem.

    To niech wiesza na smyczy, będzie lans bez wyłożenia ;-)
    BTW Twoja pozycja poprawiacza jest zagrożona, iTroll wziął się za
    pouczanie o długości stopki ;-)
    BTW Zaczynam tęsknić za iJasiem, może i troll, ale nie wił się jak pizda
    w occie ;-)

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 123. Data: 2011-11-25 17:42:57
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-11-25 11:46, Waldek Godel wrote:

    > i na pl.rec.foto.cyfrowa i paru innych.
    > W sumie nie pierwszy i nie ostatni tego typu, widać ta choroba nie jest
    > odosobniona - taki sam był, jak mu tam, Eneuel Ciszewski (czy jakoś tak),
    > bul bul Werbliński, Kamiński kryjący się jako Strybyszewski, wcześniej
    > Zaciek...

    Wzruszasz, Waldek. :-P
    Oni powinni miec gdzieś odciski rąk na chodniku.

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 124. Data: 2011-11-25 17:45:03
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 25 Nov 2011 18:42:57 +0100, TGor napisał(a):

    > Wzruszasz, Waldek. :-P
    > Oni powinni miec gdzieś odciski rąk na chodniku.

    Może odcisk czaszki w ceglanym murze?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -

  • 125. Data: 2011-11-25 18:05:55
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-11-25 18:45, Waldek Godel wrote:

    > Może odcisk czaszki w ceglanym murze?

    Ich rękę lepiej widać - większa.

  • 126. Data: 2011-11-25 18:35:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-11-2011 16:34, Pszemol pisze:

    > Dowartościowujesz się takimi tekstami?
    > Chcesz być lubiany w grupie kiboli swojego pokroju?

    Przemysławie, eternit ci z kieszeni wystaje!

    --
    Paweł

  • 127. Data: 2011-11-25 18:45:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-11-2011 16:40, Pszemol pisze:

    > i śmiejesz się bo ktoś chce dzielić przez zero. Tymczasem zera nie
    > ma w przyrodzie. A jak nie ma zera to można podać wartość kontrastu.
    > No ale Ty potrafisz się tylko zaśmiać jak głupi do sera, prawda?

    http://www.gsmarena.com/galaxy_s_ii_vs_galaxy_s_plus
    _vs_optimus_2x-review-602p2.php

    "You'll notice we didn't measure the contrast ratio of either
    SuperAMOLED display - that's due to how OLED works. Contrast is the
    ratio of how bright a white pixel is compared to a black pixel while
    both are visible on the screen. Since black pixels in OLED type displays
    don't emit any light at all, the contrast tends to infinity (which isn't
    really a meaningful comparison). "

    Wiem wiem, na tej Arenie to się nie znają tak dobrze jak Pszemol i
    jakieś głupie zera wypisują. Oni na pewno w rękach ajfona nie mieli!!

    --
    Paweł

  • 128. Data: 2011-11-25 19:00:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Nov 2011 19:45:43 +0100, DoQ napisał(a):
> [...]
    >
    > Wiem wiem, na tej Arenie to się nie znają tak dobrze jak Pszemol i
    > jakieś głupie zera wypisują. Oni na pewno w rękach ajfona nie mieli!!

    Pomijajac drobne fakty, ze moze byc jakis przeswit z innych pikseli,
    szczatkowy prad zasilajacy, czy inne egzotyczne wynalazki, to niestety ale
    zewnetrzne oswietlenie moze sie odbic od tych ledow. I po kontrascie.
    W ekranach LCD zreszta tez.

    J.

  • 129. Data: 2011-11-25 19:06:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Adramelech" <a...@t...nie.ma> wrote in message
    > "Pszemol" <P...@P...com> Odpowiedz na

    > Czy róznica pomiędzy 800x480 a 960x640 jest duża?

    Jeśli dodasz do tego różnicę rozmiarów w drugą stronę
    to jest moim zdaniem duża.

    Miałeś ten telefon w ręce?

  • 130. Data: 2011-11-25 19:08:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Przemysławie, eternit ci z kieszeni wystaje!

    Jak się zastanowisz chwilkę że obsmarowujesz publicznie
    kolegę z innej grupy i zrozumiesz że bezpodstawnie
    wyzywasz go od wariatów to być może odszczekasz i to...