  • 31. Data: 2011-04-26 12:46:33
    Temat: Re: htc desire HD
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Gdybyś jednak zrobił ankietę wśród nieprzeselekcjonowanej publiczności wśród
    > klientów firm komórkowych to więcej znajdziesz ludzi starszych
    > czy ze słabym wzrokiem, które potrzebują większych literek
    > w telefonie

    Taaaa i ludzie starsi koniecznie muszą kupić wypasionego smartfona, żeby im
    internet pożerało z konta, tylko dla większej czcionki?
    A nie pomyślałeś (w sumie nie dziwi mnie to), że dla takiego słabowidzącego
    targetu są dedykowane telefony z odpowiednią czcionką i klawiszami? No patrz,
    nie pomyślałeś.

    > niż ludzi którzy niecierpliwie czekają na potwierdzenie
    > SMSa zamiast po ludzku do kogoś zadzwonić...

    Czasami nie da się po ludzku zadzwonić, dlatego funkcjonuje instytucja raportów
    doręczeń. Ale takiemu burasowi skąd o tym wiedzieć, jak o wielu rzeczach
    dowiedział się od prostych, biednych Polaczków.

  • 32. Data: 2011-04-26 13:38:55
    Od: atm <...@v...pl>

    > Bo oczywiście Google nie śledzi właścicieli telefonów z Androidem? :-)

    Wg standardow Stefana to nie jest sledzenie, bo nie zapisuje wszyskich
    lokacji on narodzin ;]
    http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=
    article&id=20224:android-rownie-ledzi-uytkownikow&ca
    tid=52:firma/zastosowania&Itemid=94
    Co wiecej, mozesz ten ficzer wylaczyc bez rootowania.
    Ale jak wczesniej wspomnialem, takie przepychanie sie na argumenty to
    dziecinada, kazdy producent chce tylko i wylacznie oproznic nasze
    portfele i zachwycanie sie, ze Stefan lub Wladcy Internetu robia to
    przyjemniej itd jest smieszne. Obecnie mam SGSa, ktorego kilka
    "ficzerow" mi podpadlo. Przypuszczam ,ze sytuacja wygladalaby podobnie
    gdybym nabyl iPhone'a. Wszyskie te urzadzenia i systemy to co najwyzej
    zaawansowane bety.

  • 33. Data: 2011-04-26 14:08:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem.pl> wrote in message

> [...]
    > A nie pomyślałeś (w sumie nie dziwi mnie to), że dla takiego
    > słabowidzącego targetu są dedykowane telefony z odpowiednią czcionką i

    Tomuś, pozbądź się tego agresywnego tonu bo nikt Cię nie atakuje,
    nie musisz się tak histerycznie bronić...

    Nie mówię tu o 90-letnich staruszkach co to do czytania używają
    lupy +10 dioptrii tylko o ludziach po 40-tce, gdzie wzrok dopiero
    zaczyna się psuć a jeszcze się nie szykują do trumny i uciechy
    smartfonów nie są im obce. Nie chodzi tu o końskie cyfry na pół
    ekranu aby ktoś wiedział jaki numer wykręca tylko o mniejsze
    zmęczenie wzroku CIUTKĘ powiększonym fontem. Każdy ma inne
    preferencje i różne wady wzroku - brak możliwości zmiany rozmiaru
    czcionki to dla mnie poważna wada telefonu, jeśli rzeczywiście
    HTC Desire jej nie ma. To, czy ta wada będzie dla kogoś krytyczna
    i z jej powodu wybierze inny telefon to już osobista sprawa...

> [...]
    > instytucja raportów doręczeń. Ale takiemu burasowi skąd
    > o tym wiedzieć, jak o wielu rzeczach dowiedział się od prostych, biednych

    Widzisz, cały świat jakoś radzi sobie wyśmienicie bez problemów
    z jakimi zdają się borykać prości, biedni Polaczkowie.

  • 34. Data: 2011-04-26 14:16:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:ip6hth$lm8$1@news.onet.pl...

> [...]
    article&id=20224:android-rownie-ledzi-uytkownikow&ca
    tid=52:firma/zastosowania&Itemid=94
    > Co wiecej, mozesz ten ficzer wylaczyc bez rootowania.

    A w iPhone nie możesz przypadkiem również wyłączyć lokalizacji?
    Bo jest do tego opcja w Settings... czy ona "consolidated" nie dotyczy?

    > Ale jak wczesniej wspomnialem, takie przepychanie sie na argumenty to
    > dziecinada,

    Ty to odbierasz jako przepychanie się na argumenty bo ludzie
    jak Tomuś traktują tą dyskusję bardzo agresywnie... Ja do tego
    podchodzę dużo chłodniej - reaguję na jednostronną krytykę
    telefonu który lubię i sobie cenię wytykaniem wad konkurencji.
    Nie ma w tym "przepychania się" a raczej odkrywanie zakamarków
    różnych urządzeń GSM aby ułatwić świadomy wybór użytkownikom.

    Ktoś kto nosi okulary już wie z tego wątka, że aby zmienić rozmiar
    czcionki w e-mailach na HTC-Desire trzeba przeskoczyć kilka
    poprzeczek i być może utracić gwarancję, podczas gdy to samo
    można uzyskać na iPhone bez żadnych problemów wybierając
    opcję dostępną z menu Settings. Czyż nie jest to konstruktywne?

> [...]
    > mi podpadlo. Przypuszczam ,ze sytuacja wygladalaby podobnie gdybym nabyl
    > iPhone'a. Wszyskie te urzadzenia i systemy to co najwyzej zaawansowane

    Wszystkie urządzenia będą mieć wady i zalety bo każdy jest jakimś
    kompromisem pomiędzy funkcjonalnością, ilością opcji do konfiguracji,
    rozmiarem, wagą, ceną i wielu innych czynników - nikt nigdy nie
    wyprodukuje telefonu który będzie idealny dla wszystkich użytkowników.
    Po to właśnie są dyskusje między innymi na tej grupie aby każdy sobie
    wybrał opcję najlepszą dla siebie.

  • 35. Data: 2011-04-26 17:26:12
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 26.04.2011 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:

> [...]
    > można uzyskać na iPhone bez żadnych problemów wybierając
    > opcję dostępną z menu Settings. Czyż nie jest to konstruktywne?

    Nie mam akurat Desire, ale na Androidzie 2.2.1 w programie Gmail by
    Google, wersja 2.3.4.1 mam w ustawieniach między innymi 5 wielkości
    tekstu dla maili, od "Bardzo mały" do "Wielki". Może więc wystarczy
    zrobić upgrade, albo zainstalować inny program pocztowy.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 36. Data: 2011-04-26 18:04:44
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-04-26 19:26, kakmar pisze:

> [...]
    > tekstu dla maili, od "Bardzo mały" do "Wielki". Może więc wystarczy
    > zrobić upgrade, albo zainstalować inny program pocztowy.

    Mam 2.2 i aplikacja też ma takie opcje. Może dlatego, że aplikację do
    gmaila aktualizuje się niezależnie od reszty systemu ;)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 37. Data: 2011-04-26 18:12:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > Mam 2.2 i aplikacja też ma takie opcje. Może dlatego, że aplikację do
    > gmaila aktualizuje się niezależnie od reszty systemu ;)

    Czyli osoba która potrzebuje ciut większe czcionki musi to
    robić osobno w każdym programie którego używa?

  • 38. Data: 2011-04-28 20:40:13
    Od: "Tomek" <n...@s...pl>

    > Jak masz pilną sprawę to zadzwoń do niego - po co na
    > bardzo zawodnych SMSach polegać?

    Czy Ty jesteś taki tępy czy zwyczajowo nie ogarniasz co się pisze? Skoro
    ktoś nie ma włączonego telefonu i dlatego wysyła się smsa z raportem, żeby
    wiedzieć kiedy telefon włączył, to jak mam zadzwonić na wyłączony telefon?
    Wyjaśnisz mi? Po to czekam na raport, żeby wiedzieć KIEDY WŁĄCZYŁ. Weź
    zacznij używać głowy, bo się robisz żenujący.

  • 39. Data: 2011-04-28 20:48:02
    Od: "Tomek" <n...@s...pl>

    > Widzisz, cały świat jakoś radzi sobie wyśmienicie bez problemów
    > z jakimi zdają się borykać prości, biedni Polaczkowie.

    Taaa szczególnie jak taki azbestowy kozak przyjedzie do Polski na 2 tygodnie
    to zapomina jakim był kozakiem na usenecie. Gdzie byłeś przez 2 tygodnie, że
    na grupie się nie odezwałeś bogaty amerykaninie? Żal było kupić prepaida i
    coś do internetu za grosze? To Ty miałeś problem, a nie biedny Polaczek, bo
    biedny Polaczek kupuje starter za 19pln wkłada do telefonu i jedzie z
    internetem. Ale taki folozof jak Przemol nie ogarnął albo zwyczajnie sępił
    grosza, wolał siedzieć jak golas bez swojej grupy dyskusyjnej, gdzie mógłby
    się znów poośmieszać jaki to on światowy.
    I co? Kto się boryka z problemami? Polaczkowie, którzy ogarniają takie
    proste rzeczy czy azbestowe puste głowy bez netu przez 2 tygodnie? Ale za to
    z przekozakiem iPhonem. Normalnie boki zrywać.

  • 40. Data: 2011-04-28 20:56:24
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > Wyjaśnisz mi? Po to czekam na raport, żeby wiedzieć KIEDY WŁĄCZYŁ. Weź
    > zacznij używać głowy, bo się robisz żenujący.

    Nie wiem jak w innych sieciach, po tym gdy probuje sie dodzwonic do
    osoby, ktora ma wylaczona komorke, w momencie gdy ja wlaczy dostaje smsa
    z informacja, ze ta osoba jest juz dostepna w sieci. Zatem z mojego pktu
    widzenia to jeden grzyb.

    BTW Wiecie jaki jest obecnie najlepszy smartphone?
    Hint: nie jest bialy ;]
    http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-
    ii-review/

    (odnosze sie do ich podsumowania, czy faktycznie jest taki dobry i nie
    wyjda zadne wpadki w praniu pokaza najblizsze tygodnie)