  • 1. Data: 2011-04-21 13:22:19
    Temat: htc desire HD
    Od: "jurant" <j...@c...pl>

    Witam
    Czy jest mozliwosc w tym telefonie powiekszyc
    czccionke np. w odebranych mailach ?

    !_" GG - 642666 www.tetrus.pl
    (_)\_ Skype - jurek.malinowski j...@t...pl
    j...@g...com

    6061 (20110421) __________

  • 2. Data: 2011-04-21 13:53:40
    Temat: Re: htc desire HD
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 21 Apr 2011 15:22:19 +0200, jurant napisał(a):

    > Witam
    > Czy jest mozliwosc w tym telefonie powiekszyc
    > czccionke np. w odebranych mailach ?

    dużo tych Desire masz? Bo zastanawiam się ile razy jeszcze zapytasz...

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    6061 (20110421) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    byłbyś uprzejmy sobie posprzątać w komputerze, żeby przestał śmiecić grupę
    reklamami?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 3. Data: 2011-04-21 15:23:05
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    jurant wrote:

    > Witam
    > Czy jest mozliwosc w tym telefonie powiekszyc
    > czccionke np. w odebranych mailach ?

    po zROOT'owaniu i owszem.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 4. Data: 2011-04-21 16:06:16
    Od: "jurant" <j...@c...pl>

    jestescie walnięci, nie szkoda wasze mądrosci na pisanie
    komuś uwag ?

    6061 (20110421) __________

  • 5. Data: 2011-04-21 16:11:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 21 Apr 2011 18:06:16 +0200, jurant napisał(a):

    > jestescie walnięci, nie szkoda wasze mądrosci na pisanie
    > komuś uwag ?

    ładnie się pan przedstawia milionom słuchaczy...

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    6061 (20110421) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    wciąż śmiecisz reklamami.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 6. Data: 2011-04-21 16:31:38
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    jurant wrote:

    > jestescie walnięci, nie szkoda wasze mądrosci na pisanie
    > komuś uwag ?

    Po pierwsze otrzymałeś konkretną odpowiedź na pytanie.
    To czy ją rozumiesz lub to czy się ona Tobie podoba to
    już inna sprawa..

    Pisząc jeszcze bardziej wprost: Programy pozwalającę
    na zmianę o którą pytasz wymagają ponadstandardowego
    zakresu uprawień co wymaga "zROOTowania" telefonu. I
    są dostępne na Android Market.

    Po drugie zacytuje Waldka Godela:

  • 7. Data: 2011-04-21 19:41:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> wrote in message

    > po zROOT'owaniu i owszem.

    Z ciekawości zapytam tylko - co to takiego to zrootowanie
    i jak się to robi? Czy jest ono opisane w instrukcji użytkowania? :-)
    Pytam tylko z ciekawości bo sam mam telefon, który umożliwia
    łatwą i przyjemną zmianę czcionki w jednym logicznym miejscu
    razem ze wszystkimi innymi ustawieniami: Settings :-)

  • 8. Data: 2011-04-21 19:50:31
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > łatwą i przyjemną zmianę czcionki w jednym logicznym miejscu
    > razem ze wszystkimi innymi ustawieniami: Settings :-)

    Ale nie mozesz wtedy blysnac w towarzystwie, ze sobie zrootowales
    telefon... ;]

  • 9. Data: 2011-04-21 20:13:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Apr 2011 14:41:43 -0500, Pszemol wrote:

> [...]
    >łatwą i przyjemną zmianę czcionki w jednym logicznym miejscu
    >razem ze wszystkimi innymi ustawieniami: Settings :-)

    A ustawic czcionke np MS SansSerif mozesz ? :-P

    U ciebie nazywa sie jailbreaking, nie wiec co daje, ale chyba daje,
    skoro ludzie to robia :-P

    J.

  • 10. Data: 2011-04-21 20:55:51
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-04-21 22:13, J.F. pisze:

    > U ciebie nazywa sie jailbreaking, nie wiec co daje, ale chyba daje,
    > skoro ludzie to robia :-P

    DO wejścia modelu #4 podobno co 4 iphone był jailbreakowany :-) Więc to
    pewnie bardzo rzadka przypadłość :-)