  • 1. Data: 2011-04-22 09:08:30
    Temat: PLAY - zmiana regulaminu
    Od: gregor <c...@g...pl>

    Witam

    Chcialem zapytac, czy ktos oprocz mnie bedzie wypowiadal umowe w PLAYu
    otoz wyslali mi pismo ze zmiana cennika (0800, 0700 i takie tam) +
    jakies unijne zmiany co zgodnie z prawem moga wprowadzic ale zmiany
    cennika juz nie tak bardzo przynajmniej wg mojego rozumowania

    pozdro
    gregor

  • 2. Data: 2011-04-22 09:14:43
    Temat: Re: PLAY - zmiana regulaminu
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 22 Apr 2011 11:08:30 +0200, gregor napisał(a):

> [...]
    > jakies unijne zmiany co zgodnie z prawem moga wprowadzic ale zmiany
    > cennika juz nie tak bardzo przynajmniej wg mojego rozumowania

    Masz problemy z rozumowaniem.
    Ustawa Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 z późniejszymi
    zmianami.
    Artykuł 60a, punkt 3

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 3. Data: 2011-04-22 09:23:15
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...one.pl>

    W dniu 2011-04-22 11:14, Waldek Godel pisze:

    > Masz problemy z rozumowaniem.
    > Ustawa Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 z późniejszymi
    > zmianami.
    > Artykuł 60a, punkt 3

    Tylko i wyłącznie, jeżeli zmiany cen wynikają ze zmiany prawa.

  • 4. Data: 2011-04-22 09:26:11
    Od: gregor <c...@g...pl>

    > Masz problemy z rozumowaniem.
    > Ustawa Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 z późniejszymi
    > zmianami.
    > Artykuł 60a, punkt 3

    jakos nie mam problemow poniewaz 3 raz wypowiedzialem umowe z idea,
    plusem i era chyba mam pewne doswiadczenie w tym ...

    dodanie nowych cen dla 0800 i 0700 nie bylo wymuszone przez zadne prawo
    po prostu play dal ciala w tej sprawie bo to byc powinno od dawna (przed
    wejsciem w zycie nowelizacji ustawy)

    gregor

  • 5. Data: 2011-04-22 09:32:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 22 Apr 2011 11:23:15 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Tylko i wyłącznie, jeżeli zmiany cen wynikają ze zmiany prawa.

    ależ oczywiście. Ale właśnie była mowa o zmianach prawa powyżej, do czego
    się ustosunkowałem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

  • 6. Data: 2011-04-22 09:38:24
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2011-04-22 11:32, Waldek Godel pisze:

    > ależ oczywiście. Ale właśnie była mowa o zmianach prawa powyżej, do czego
    > się ustosunkowałem.

    oczywiscie jest myk bo P4 przemyca jedna zmiane zgodnie z przepisami
    prawa ale jednocznesnie dodaje druga zmiane, ktora jest przynajmniej
    dyskusyjna

    ale pisalem o tym kiedys jak wprowadzali ta nowelizacje, coz trzeba
    bedzie przetrzec szlaki i przeanalizowac to w razie problemow ...

    gregor

  • 7. Data: 2011-04-22 11:01:33
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...one.pl>

    W dniu 2011-04-22 11:26, gregor pisze:

    > dodanie nowych cen dla 0800 i 0700 nie bylo wymuszone przez zadne prawo
    > po prostu play dal ciala w tej sprawie bo to byc powinno od dawna (przed
    > wejsciem w zycie nowelizacji ustawy)

    A co w ogóle jest w tym kwicie?

  • 8. Data: 2011-04-22 11:31:46
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2011-04-22 13:01, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > A co w ogóle jest w tym kwicie?

    prosze Cie bardzo http://www.szu.pl/pliki/zmiana.pdf - zaznaczylem szara
    obwodka, ktore zmiany sa wg mnie "kontrowersyjne"

    gregor

  • 9. Data: 2011-04-22 13:09:49
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "gregor" <c...@g...pl> napisał:

    > prosze Cie bardzo http://www.szu.pl/pliki/zmiana.pdf - zaznaczylem szara
    > obwodka, ktore zmiany sa wg mnie "kontrowersyjne"

    "i nie powodują podwyższenia cen usług telekomunikacyjnych" - to nie jest
    kontrowersyjne, tylko kluczowe dla chcących wypowiedzieć umowę i liczących na
    jakieś profity.

  • 10. Data: 2011-04-22 18:01:08
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-04-22 13:31, gregor pisze:

    > prosze Cie bardzo http://www.szu.pl/pliki/zmiana.pdf - zaznaczylem szara
    > obwodka, ktore zmiany sa wg mnie "kontrowersyjne"

    Jeśli dobrze rozumiem koncepcję autora tego rozwiązania, chodzi o zmianę
    cen wynikającą ze zmian prawa, a dokładniej art.61 ust. 6a. "Przepisu
    ust. 6 nie stosuje się, jeżeli konieczność wprowadzenia zmiany, o której
    mowa w ust. 5, następuje na skutek zmiany przepisów prawa".