    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: htc desire HD
    Date: Tue, 26 Apr 2011 15:38:55 +0200

    > Bo oczywiście Google nie śledzi właścicieli telefonów z Androidem? :-)

    Wg standardow Stefana to nie jest sledzenie, bo nie zapisuje wszyskich
    lokacji on narodzin ;]
    http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=
    article&id=20224:android-rownie-ledzi-uytkownikow&ca
    tid=52:firma/zastosowania&Itemid=94
    Co wiecej, mozesz ten ficzer wylaczyc bez rootowania.
    Ale jak wczesniej wspomnialem, takie przepychanie sie na argumenty to
    dziecinada, kazdy producent chce tylko i wylacznie oproznic nasze
    portfele i zachwycanie sie, ze Stefan lub Wladcy Internetu robia to
    przyjemniej itd jest smieszne. Obecnie mam SGSa, ktorego kilka
    "ficzerow" mi podpadlo. Przypuszczam ,ze sytuacja wygladalaby podobnie
    gdybym nabyl iPhone'a. Wszyskie te urzadzenia i systemy to co najwyzej
    zaawansowane bety.