  • 41. Data: 2011-04-29 22:11:25
    Temat: Re: htc desire HD
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <n...@s...pl> wrote in message news:ipcjbe$q34$1@news.onet.pl...

    > Czy Ty jesteś taki tępy czy zwyczajowo nie ogarniasz co się pisze? Skoro
    > ktoś nie ma włączonego telefonu i dlatego wysyła się smsa z raportem, żeby
    > wiedzieć kiedy telefon włączył, to jak mam zadzwonić na wyłączony telefon?
    > Wyjaśnisz mi? Po to czekam na raport, żeby wiedzieć KIEDY WŁĄCZYŁ. Weź
    > zacznij używać głowy, bo się robisz żenujący.

    Tomuś, znowu to chamstwo i silne emocje... skąd to?
    Rodzice jakieś błędy w wychowaniu popełnili?
    Czemu nie potrafisz kulturalnie wyjaśnić nieporozumień?

    A co do tematu - dzwonię do kogoś, nie odbiera, zostawiam mu wiadomość
    na sekretarce i nie jest dla mnie ważne że telefon ma włączony czy nie -
    liczę
    na to, że jak sobie włączy i odsłucha wiadomość to mi oddzwoni jak będzie
    mieć czas. To, że ktoś już włączył telefon jest zbędna informacja bo co z
    tego
    że włączył skoro właśnie wychodzi i się pakuje, więc nie ma czasu na
    rozmowę?

    To są półśrodki - nie wiem czemu takimi półśrodkami próbujesz osiągnąć
    okrężną drogą ten sam cel który osiąga się w cywilizowanych krajach krótką
    wiadomością zostawioną pod nieobecność odbiorcy na automatycznej sekretarce?

  • 42. Data: 2011-04-29 22:15:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <n...@s...pl> wrote in message news:ipclb6$2qs$1@news.onet.pl...

    > Taaa szczególnie jak taki azbestowy kozak przyjedzie do Polski
    > na 2 tygodnie to zapomina jakim był kozakiem na usenecie.
    > Gdzie byłeś przez 2 tygodnie, że na grupie się nie odezwałeś
    > bogaty amerykaninie? Żal było kupić prepaida i coś do internetu
    > za grosze?

    Tomuś, weź może jakąś pigułkę bo Ci znowu nerwy puszczają...
    Wyluzuj stary! Byłem w Polsce na 2 tygodnie nie po to aby Ciebie
    tu zabawiać na grupie dyskusyjnej tylko aby odwiedzić przyjaciół
    i rodzinę. Dostęp do internetu oczywiście miałem, i w biurze i w domu.

    > To Ty miałeś problem, a nie biedny Polaczek, bo biedny Polaczek kupuje
    > starter za 19pln wkłada do telefonu i jedzie z internetem. Ale taki
    > folozof jak Przemol nie ogarnął albo zwyczajnie sępił grosza, wolał
    > siedzieć jak golas bez swojej grupy dyskusyjnej, gdzie mógłby się znów
    > poośmieszać jaki to on światowy.

    Twoje zgadywanki, jakkolwiek śmieszne, są raczej nieprawdziwe...
    Internetu w telefonie szukałem do innych celów, nie do pisania
    na usenet. Do tego używałem komputera domowego w Polsce.

    > I co? Kto się boryka z problemami? Polaczkowie, którzy ogarniają takie
    > proste rzeczy czy azbestowe puste głowy bez netu przez 2 tygodnie?
    > Ale za to z przekozakiem iPhonem. Normalnie boki zrywać.

    Widzę że bardzo zazdrościsz mi tego iPhone...
    Nie martw się, może i Ciebie kiedyś będzie stać na taki fajny telefon.
    Głowa do góry - trzymam za Ciebie kciuki!

  • 43. Data: 2011-04-30 11:07:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Apr 2011 17:15:02 -0500, Pszemol wrote:
> [...]
    >tu zabawiać na grupie dyskusyjnej tylko aby odwiedzić przyjaciół
    >i rodzinę. Dostęp do internetu oczywiście miałem, i w biurze i w domu.

    Narty byly ? :-)

    J.

  • 44. Data: 2011-04-30 18:23:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Narty byly ? :-)

    No co ty... w Krakowie wiosna była już na całego.
    Aż się zdziwiłem bo przed wyjazdem tankowałem auto
    na przedmieściach Chicago i musiałem uciekać pod
    zadaszenie bo padał śnieg z deszczem a w Krakowie
    słoneczko i żałowałem że t-shirtów więcej nie wziałem
    bo zielona trawa i kwiatków na drzewach pełno :-)))

    Narty już odłożone na następny sezon.

  • 45. Data: 2011-05-01 11:00:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 30 Apr 2011 13:23:33 -0500, Pszemol wrote:

    >No co ty... w Krakowie wiosna była już na całego.

    W tym roku sezon sie jakos wyjatkowo wczesnie skonczyl.
    Mialem wrazenie ze juz z kraju o to pytales, ale chyba nie.

    J.