  • 1. Data: 2011-04-19 21:18:14
    Temat: Mova i dziwne numerki
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    W warunkach jakiejś tam promocji można przeczytać:

    <cite>
    Z Pakietu SMSów otrzymanego w ramach Oferty nie będą rozliczane również:
    SMS-y wysyłane na numery rozpoczynające się od ,,004800" i ,,004801".
    </cite>

    Cóż to mogą być za numery? Ktoś się spotkał z czymś takim?
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2011-04-20 14:48:00
    Temat: Re: Mova i dziwne numerki
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...usu-n-to.pl> napisał
> [...]
    > ,,004801".
    > </cite>
    >
    > Cóż to mogą być za numery? Ktoś się spotkał z czymś takim?

    Przez chwilę myślałem, że to Nomadic wysyła takie esy ale nie... Tu są
    wysyłane z 00004822xxxxxxx

    M.