    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: htc desire HD
    Date: Tue, 26 Apr 2011 09:16:58 -0500

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:ip6hth$lm8$1@news.onet.pl...

    > Wg standardow Stefana to nie jest sledzenie, bo nie zapisuje wszyskich
    > lokacji on narodzin ;]
    > http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=
    article&id=20224:android-rownie-ledzi-uytkownikow&ca
    tid=52:firma/zastosowania&Itemid=94
    > Co wiecej, mozesz ten ficzer wylaczyc bez rootowania.

    A w iPhone nie możesz przypadkiem również wyłączyć lokalizacji?
    Bo jest do tego opcja w Settings... czy ona "consolidated" nie dotyczy?

    > Ale jak wczesniej wspomnialem, takie przepychanie sie na argumenty to
    > dziecinada,

    Ty to odbierasz jako przepychanie się na argumenty bo ludzie
    jak Tomuś traktują tą dyskusję bardzo agresywnie... Ja do tego
    podchodzę dużo chłodniej - reaguję na jednostronną krytykę
    telefonu który lubię i sobie cenię wytykaniem wad konkurencji.
    Nie ma w tym "przepychania się" a raczej odkrywanie zakamarków
    różnych urządzeń GSM aby ułatwić świadomy wybór użytkownikom.

    Ktoś kto nosi okulary już wie z tego wątka, że aby zmienić rozmiar
    czcionki w e-mailach na HTC-Desire trzeba przeskoczyć kilka
    poprzeczek i być może utracić gwarancję, podczas gdy to samo
    można uzyskać na iPhone bez żadnych problemów wybierając
    opcję dostępną z menu Settings. Czyż nie jest to konstruktywne?

    > kazdy producent chce tylko i wylacznie oproznic nasze portfele i
    > zachwycanie sie, ze Stefan lub Wladcy Internetu robia to
    > przyjemniej itd jest smieszne. Obecnie mam SGSa, ktorego kilka "ficzerow"
    > mi podpadlo. Przypuszczam ,ze sytuacja wygladalaby podobnie gdybym nabyl
    > iPhone'a. Wszyskie te urzadzenia i systemy to co najwyzej zaawansowane
    > bety.

    Wszystkie urządzenia będą mieć wady i zalety bo każdy jest jakimś
    kompromisem pomiędzy funkcjonalnością, ilością opcji do konfiguracji,
    rozmiarem, wagą, ceną i wielu innych czynników - nikt nigdy nie
    wyprodukuje telefonu który będzie idealny dla wszystkich użytkowników.
    Po to właśnie są dyskusje między innymi na tej grupie aby każdy sobie
    wybrał opcję najlepszą dla siebie.