  • 1. Data: 2011-04-19 18:11:53
    Temat: Internet stacjonarny w erze
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    nie mam aktualnie telefonu stacjonarnego (kiedyś miałem w TP, ale już kilka
    lat mam tylko komórkę).
    W jaki sposób najkorzystniej otrzymać internet stacjonarny w sieci ERA?
    Chodzi o techniczne i finansowe możliwości.
    Czy np.zamówić bez promocji telefon stacjonarny w TP i przenieść go
    najszybciej jak się uda do ERY i wtedy zamówić stacjonarny internet i
    telefon w erze na lini TP?

    --
    Piotr

  • 2. Data: 2011-04-20 07:18:20
    Temat: Re: Internet stacjonarny w erze
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Piter S. wrote:
> [...]
    > możliwości. Czy np.zamówić bez promocji telefon stacjonarny w TP i
    > przenieść go najszybciej jak się uda do ERY i wtedy zamówić stacjonarny

    W takim wypadku dolicz koszty zerwania umowy terminowej w TP. No chyba,
    że aktywujesz telefon w umowie bezterminowej (aktywacja około 350 PLN).
    Mam podobny problem z Erą: mam Era linia domowa i chcę mieć Era numer
    stacjinarny czy jakoś tak i Era powiedziała, że muszę... przenieść gdzieś
    ten numer np. do TPSA i dopiero wtedy przenieść... z powrotem.

    Jakub