  • 11. Data: 2010-03-24 10:14:53
    Temat: Re: gdzie pierscienie do ZX10R
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-24 11:05, Jasio pisze:

    > "jak by ktos mial do oddania tloki w dobrym stanie tez jestem
    > zainteresowany;)"
    >
    > Więc masz odpowiedź na obie prośby w jednym linku.

    Ale on pisal o oddaniu a na ebayu musi zaplacic. Pewnie stad problem.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 12. Data: 2010-03-24 12:32:54
    Od: "ArturVF500" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ale on pisal o oddaniu a na ebayu musi zaplacic. Pewnie stad problem.

    nie qrdewa, nie za free, ale tlokow jak widzicie jest full; gorzej z
    pierscieniami

    pozdrawiam
    Artur

  • 13. Data: 2010-03-24 12:48:39
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-24 13:32, ArturVF500 pisze:

    > nie qrdewa, nie za free, ale tlokow jak widzicie jest full; gorzej z
    > pierscieniami

    No ale to sa kompletne tloki, z pierscieniami. Na cholere kupowac nowe
    pierscionki i zakladac na Twoje styrane tloki skoro za te pieniadze
    mozna miec komplet ?

  • 14. Data: 2010-03-24 12:53:02
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-03-24 13:48:39 +0100, Kuczu <q...@g...com> said:

    > No ale to sa kompletne tloki, z pierscieniami. Na cholere kupowac nowe
    > pierscionki i zakladac na Twoje styrane tloki skoro za te pieniadze
    > mozna miec komplet ?

    A przypadkiem pierścionki nie powinny być dotarte do konkretnych
    cylindrów? No i co z dopasowaniem selekcji tłoków?

    de Fresz

  • 15. Data: 2010-03-24 12:57:46
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-24 13:53, de Fresz pisze:

    > A przypadkiem pierścionki nie powinny być dotarte do konkretnych
    > cylindrów? No i co z dopasowaniem selekcji tłoków?

    Powinny. Ale watkotworca wyraznie chce same pierscionki i ewentualnie
    tloki. Ja uwazam ze lepiej kupic oryginalny uzywany komplet niz same
    pierscionki niewiadomego pochodzenia. Oczywiscie ze najlepiej zmienic
    calosc ale w nowych japoncach to nie takie proste. Nie przewiduje sie
    szlifow, nadwymiarowych tlokow itp. Dlatego tez jestem za tym aby, w tym
    przypadku, kupic komplet tlokow z pierscieniami i wymienic caly komplet
    od razu.

  • 16. Data: 2010-03-24 13:58:18
    Od: "ArturVF500" <a...@o...pl>

> [...]
    > przypadku, kupic komplet tlokow z pierscieniami i wymienic caly komplet od

    mowisz powaznie z wsadzeniem uzywanych pierscieni do innego cylindra?;)
    nawet jak w tym samym obrocisz pierscienie o kilka mm (owal) wszyscy jadacy
    za Toba beda przekonani ze masz dwusuwa - na dotarcie sie takiego zestawu
    bym nie liczyl; pierscienie ZAWSZE daje sie nowe; tlok moze byc styrany jak
    stara baba, byle trzymal wymiary, ale pierscienie musza byc nowe; poza tym
    kto Cie tak strasznie oklamal ze nie ma nadwymiarow?;) zajrzyj no do jakiego
    manuala; nie upieram sie ze akurat w ZX10R, ale w hondowych pierwszy szlif
    jak najbardziej

    pozdrawiam
    Artur

  • 17. Data: 2010-03-24 14:19:29
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-24 14:58, ArturVF500 pisze:

    > mowisz powaznie z wsadzeniem uzywanych pierscieni do innego cylindra?;)

    Doraznie tak.

    > nawet jak w tym samym obrocisz pierscienie o kilka mm (owal) wszyscy jadacy
    > za Toba beda przekonani ze masz dwusuwa - na dotarcie sie takiego zestawu
    > bym nie liczyl;

    Pierscienie i tak sie obracaja na tloku w trakcie pracy silnika. Ustaw
    sobie ladnie pierscienie, pojezdzij i zdejmij cylinder. Przekonasz sie
    czy zamki sa tak jak je poprzednio ustawiles.

> [...]
    > manuala; nie upieram sie ze akurat w ZX10R, ale w hondowych pierwszy szlif

    W ktorych hondowych ? Bo jesli maja zeliwne tuleje to i owszem, nic nie
    stoi na przeszkodzie. Jesli maja aluminiowe z ceramika to juz nie.

  • 18. Data: 2010-03-24 21:47:45
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    ArturVF500 pisze:
    > ma ktos namiary na niedrogie zrodlo w pl lub za oceanem? bede wdzieczny za
    > podpowiedzi;
    > jak by ktos mial do oddania tloki w dobrym stanie tez jestem
    > zainteresowany;)
    >
    > pozdrawiam
    > Artur

    Sprawdz tutaj, malo danych podales wiec musisz raczej sam:
    http://www.bikebandit.com/

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 19. Data: 2010-03-24 23:06:25
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "ArturVF500" napisał w wiadomości

> [...]
    > strasznie oklamal ze nie ma nadwymiarow?;) zajrzyj no do jakiego
    > manuala; nie upieram sie ze akurat w ZX10R, ale w hondowych pierwszy

    Z ciekawości - ile kosztuje tulejowanie, żeby wstawić nadwymiarowy
    tłok.
    Mam powiedzmy tłoki Wiseco i chciałbym sobie rozwiercić zostawiając
    stare korby.
    Da się, tak jak ten, o tu?

    http://www.youtube.com/watch?v=HL0vpASvWRc&feature=r
    elated

    Tak, ta strona z profilu nie działa, więc nie mam się jak dowiedzieć u
    źródeł, a poza tym mi chodzi o odniesienie do PL cen.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 20. Data: 2010-03-25 06:17:14
    Od: "ArturVF500" <a...@o...pl>

> [...]
    > sobie ladnie pierscienie, pojezdzij i zdejmij cylinder. Przekonasz sie czy
    > zamki sa tak jak je poprzednio ustawiles.

    przestan, i tak Ci nie uwierze ze piszesz to na powaznie;) prowokacja na
    poziomie kawalu z matizem...

    > W ktorych hondowych ? Bo jesli maja zeliwne tuleje to i owszem, nic nie
    > stoi na przeszkodzie. Jesli maja aluminiowe z ceramika to juz nie.

    chyba FRM a nie ceramika - ale tu takze fabryka przewiduje nadwymiar; poza
    tym nie kojarze by Honda stosowala w moto FRM - w H22A i owszem

    pozdrawiam
    Artur