  • 1. Data: 2010-03-23 12:27:13
    Temat: Lancuchy Regina ZRP a ZRT
    Od: "kapec" <k...@o...pl>

    Witam
    Po osmioletniej przerwie przyszedl czas na powrot do moto wiec i czas za
    zapytania na forum preclowym.
    Suzuki GSX 1400. Mam pod reka w dobrej cenie lancuch Regina ZRT. Producent
    podaje, ze do mojego modelu powinien byc ZRP. Czy ktos s kolezenstwa ma
    doswiadczenie i podpowie, czy nie bedzie ZRT nie bedzie za slaby?
    Na stronie Larssona do tego modelu tez podaja 2 rodzaje lancuchow DIDa,
    hyperwzmocniony i zwykly Xring wiec moze niekoniecznie trzeba brac
    najmocniejszy? Dodam, ze moj preferowany sposob jazdy to nie cakowita rzeznia a
    raczej spokojne, w miare szybkie przemieszczanie sie.
    Poradzcie co robic? Brac ZRT czy jednak hyperDIDa (roznica w cenie prawie
    trzykrotna)
    Kapec

  • 2. Data: 2010-03-23 12:29:29
    Temat: Re: Lancuchy Regina ZRP a ZRT
    Od: k...@o...pl

    Aaaa....
    na stronie Reginy znalazlem cos takiego:
    http://www.reginachain.it/eng/products/production_ra
    nge/scheda_zr.shtml
    niewiele mi te cyferki mowia. Duzo ten ZRT slabszy od ZRP?
    Kapec

  • 3. Data: 2010-03-23 14:00:50
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "kapec" napisał:

    > Suzuki GSX 1400. Mam pod reka w dobrej cenie lancuch Regina ZRT.

    *** Nie wiem jak tam u nich teraz z jakoscia, ale mnie do dzis "Regina"
    kojarzy sie z "Plastelina". Mimo iz znajomi odradzali, kupilem dawno temu
    ich najwyzszy model (jakis zloty, hirer mocny x-ring) do GSX 1100 F i po 4
    tkm szybkiej turystycznej jazdy z regularnym smarowaniem wyladowal na
    smietniku.
    Rozciagnal sie w jajo a w dodatku niektore ogniwa sie pozacieraly- w efekcie
    naped lomotal jak cholera i niszczyl lozyskowanie zebatki.
    W tym samym koniu DID i RK sprawowaly sie o niebo lepiej, a roznice w cenie
    z duza nawiazka rekompensowala roznica przebiegu.
    Rzecz miala miejsce 10 lat temu i powinienes zasiegnac swiezszych opini, ale
    zalecam ostroznosc.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 4. Data: 2010-03-25 09:57:17
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    Użytkownik "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > duza nawiazka rekompensowala roznica przebiegu.
    > Rzecz miala miejsce 10 lat temu i powinienes zasiegnac swiezszych opini, ale

    Prawda. Regine olej. Kup DID-a. Zaplacisz troszke wiecej ale pojezdzisz 3x tyle.
    Czysta oszczędność.

    --
    OGONek~