  • 1. Data: 2010-03-23 13:30:26
    Temat: gdzie pierscienie do ZX10R
    Od: "ArturVF500" <a...@o...pl>

    ma ktos namiary na niedrogie zrodlo w pl lub za oceanem? bede wdzieczny za
    podpowiedzi;
    jak by ktos mial do oddania tloki w dobrym stanie tez jestem
    zainteresowany;)

    pozdrawiam
    Artur

  • 2. Data: 2010-03-23 13:58:12
    Temat: Re: gdzie pierscienie do ZX10R
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-23 14:30, ArturVF500 pisze:
    > ma ktos namiary na niedrogie zrodlo w pl lub za oceanem? bede wdzieczny za
    > podpowiedzi;
    > jak by ktos mial do oddania tloki w dobrym stanie tez jestem
    > zainteresowany;)

    Prosze bardzo:

    Niemce: http://tnij.com/wVTVr

    Amerykance: http://tnij.com/xXYvP

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2010-03-24 07:02:43
    Od: "ArturVF500" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    > Prosze bardzo:
    >
    > Niemce: http://tnij.com/wVTVr
    >
    > Amerykance: http://tnij.com/xXYvP

    dziekowac bardzo, ale cos tnij.com wycielo...

  • 4. Data: 2010-03-24 08:19:55
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-24 08:02, ArturVF500 pisze:
    > Użytkownik "Kuczu"<q...@g...com> napisał w wiadomości

    > dziekowac bardzo, ale cos tnij.com wycielo...

    Ale co ? U mnie oba linki dzialaja, w kazdej przegladarce, na dwoch
    roznych kompach.

  • 5. Data: 2010-03-24 08:29:02
    Od: "ArturVF500" <a...@o...pl>

    > Ale co ? U mnie oba linki dzialaja, w kazdej przegladarce, na dwoch
    > roznych kompach.

    moze masz jakies qqisy albo cache z tnij.com? bo u mnie na 2 kompach od
    roznych dostawcow netu, na 2 przegladarkach "forbidden" i to nie z
    przekierowanej strony a z tnij wlasnie; gdybys mogl zapodac pelne albo
    jakies tiny to bede zobowizany

  • 6. Data: 2010-03-24 08:47:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-03-24, ArturVF500 <a...@o...pl> wrote:

> [...]
    > roznych dostawcow netu, na 2 przegladarkach "forbidden" i to nie z
    > przekierowanej strony a z tnij wlasnie; gdybys mogl zapodac pelne albo

    Mi tez dziala.

    <http://fahrzeugteile.shop.ebay.de/i.html?_nkw=zx10r
    +kolben&_sacat=14780&_trksid=m270&_dmd=1&_odkw=harle
    y&_osacat=14780http://>
    <http://motors.shop.ebay.com/i.html?_nkw=zx10r+pisto
    ns&_sacat=10063&_trksid=p4506.m270.l1313&_sop=1&_dmp
    t=Motorcycles_Parts_Accessories&_odkw=harley&_osacat
    =10063&bkBtn=http://>

    Te sa fajne:
    <http://cgi.ebay.com/ebaymotors/PISTONS-RODS-06-07-Z
    X-10R-ZX10-ZX10R-piston-engine_W0QQitemZ300278878503
    QQcmdZViewItemQQptZMotorcycles_Parts_Accessories?has
    h=item45ea041127>

    Zeby Ci czasem do glowy nie przyszlo pytac w Kawasaki ile to kosztuje, moze
    trzykrotnie przekroczyc wartosc moto ;-))

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2010-03-24 08:48:38
    Od: "ArturVF500" <a...@o...pl>

> [...]
    >
    > Zeby Ci czasem do glowy nie przyszlo pytac w Kawasaki ile to kosztuje,
    > moze trzykrotnie przekroczyc wartosc moto ;-))

    no nie, to tylko u mnie nie dziala? czuje sie dysktyminowany;)
    a w temacie - fajnie ze mam juz dzialajace linki, tylko gdzie tam sa
    PIERSCIENIE? bo co to jebaj wiem doskonale...

  • 8. Data: 2010-03-24 09:04:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-03-24, ArturVF500 <a...@o...pl> wrote:

    > no nie, to tylko u mnie nie dziala? czuje sie dysktyminowany;)
    > a w temacie - fajnie ze mam juz dzialajace linki, tylko gdzie tam sa
    > PIERSCIENIE? bo co to jebaj wiem doskonale...

    Na tlokach z korbami ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2010-03-24 09:13:18
    Od: "ArturVF500" <a...@o...pl>

    > Na tlokach z korbami ;-)

    no, do pary z uzywanymi prezerwatywami;)

  • 10. Data: 2010-03-24 10:05:16
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "ArturVF500" <a...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:hocl3b$i6c$1@news.dialog.net.pl...

    > Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > no, do pary z uzywanymi prezerwatywami;)

    Na samym początku pisałeś tak:

    "jak by ktos mial do oddania tloki w dobrym stanie tez jestem
    zainteresowany;)"

    Więc masz odpowiedź na obie prośby w jednym linku.

    --
    Jasio
    vx etz