  • 1. Data: 2010-03-23 14:34:21
    Temat: [OT] Gdy dwoje staje się jedno...
    Od: -Demonos- <b...@g...com>

    Dawno to sie nie udzielalem ale moze ktos jeszcze mnie kojarzy :-)

    Dlatego tez niniejszym zawiadamia sie co nastepuje:

    http://demonos.vipserv.org/uploads/Zaproszenia-email
    .jpg

    -Demonos-
    GSX 750 Inazuma
    Virago 535 i zJawa TS 350 w puzzle

  • 2. Data: 2010-03-23 14:53:14
    Temat: Re: [OT] Gdy dwoje staje się jedno...
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    -Demonos- pisze:
    > http://demonos.vipserv.org/uploads/Zaproszenia-email
    .jpg

    podoba mi sie PeeS w zaproszeniu.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 3. Data: 2010-03-23 15:37:07
    Od: Magic <m...@w...pl>

    -Demonos- pisze:
    > Dawno to sie nie udzielalem ale moze ktos jeszcze mnie kojarzy :-)
    >
    > Dlatego tez niniejszym zawiadamia sie co nastepuje:
    >
    > http://demonos.vipserv.org/uploads/Zaproszenia-email
    .jpg

    Tak coś czułem przez skórę jak opis na GG zobaczyłem. Mnie niestety nie
    będzie, ale życzenia jakieś się skombinuje. Na wszelki wypadek nie będę
    ich składał teraz, bo a nuż zmą... znaczy zdanie zmienisz ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2010-03-23 15:37:55
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    .jpg

    > podoba mi sie PeeS w zaproszeniu.

    ale jak pisze na ta grupe to powinien pisać "felkowski", jakis błąd tam jest
    :-)))

    b.

  • 5. Data: 2010-03-23 16:49:29
    Temat: Re: Gdy dwoje staje się jedno...
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    On 23 Mar, 16:37, Budyń <b...@g...pl> wrote:

    > ale jak pisze na ta grupe to powinien pisać "felkowski", jakis błąd tam jest

    Tez w pierwszej chwili przeczytalem 'Felkowski' :)

    --
    Lukasz
    Transalp XL650V, WAW

  • 6. Data: 2010-03-23 22:26:03
    Od: -Demonos- <b...@g...com>

    On Mar 23, 5:49 pm, LukeB <g...@o...pl> wrote:

    > Tez w pierwszej chwili przeczytalem 'Felkowski' :)

    No cóż, prawie, jak "Felkowski" a to jednak nie to samo ;-)

    --
    Pozdr

  • 7. Data: 2010-03-26 13:35:22
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 23 Mar, 23:26, -Demonos- <b...@g...com> wrote:
    > No cóż, prawie, jak "Felkowski" a to jednak nie to samo ;-)
    No bez przesady, dawno Ciebie nie widzałam ale jakos nie podejrzewam
    żeby az tak Ci się gabaryty zmieniły :)
    Obiecać nie moge no ale postaram się byc i zyczenia złożyć.
    A póki co to Gratulacje :)

    Pozdrawiam
    Mika
    z potforką