  • 1. Data: 2010-03-22 20:19:18
    Temat: nie odpala R6 (2002) po upadku
    Od: "dialog" <m...@p...onet.pl>

    Witam kolegów, miałem mały szlif na prawą stronę, uszkodziłem owiewki oraz
    otarłem dekiel od silnika, po upadku motocykl chodził i sam zgasł silnik.
    Gdy podniosłem moto już nie udało mi ise do uruchomić.
    Jak mogę go ponownie odpalić? dziękuje za porady

    pozdrawiam
    BOB

  • 2. Data: 2010-03-22 21:14:51
    Temat: Re: nie odpala R6 (2002) po upadku
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 22 Mar, 21:19, "dialog" <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Gdy podniosłem moto już nie udało mi ise do uruchomić.
    > Jak mogę go ponownie odpalić?  dziękuje za porady

    Co znaczy nie odpala? Kręci w ogóle rozrusznikiem? Długo chodził na
    boku?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2010-03-22 21:15:12
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    dialog pisze:
> [...]
    > silnik. Gdy podniosłem moto już nie udało mi ise do uruchomić.
    > Jak mogę go ponownie odpalić? dziękuje za porady

    powinien odpalic bez problemu, trzeba dluzej pokrecic i jak nie odpali
    trzeba zajrze czy cos gdzies sie nie odpielo, spadlo itd...

    KJ

  • 4. Data: 2010-03-22 21:50:54
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    dialog pisze:
> [...]
    > silnik. Gdy podniosłem moto już nie udało mi ise do uruchomić.
    > Jak mogę go ponownie odpalić? dziękuje za porady

    W R1 '05 spotkałem się z uszkodzonym czujnikiem przechyłu, który służy
    do wyłączenia silnika po przewrotce. Nie wiem czy R6 to ma, ale istnieje
    szansa, że tak. Być może przetarł się też kabelek od tego czujnika.

    --
    ganda
    bez moto

  • 5. Data: 2010-03-22 21:51:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 22 Mar, 22:15, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > powinien odpalic bez problemu,  trzeba dluzej pokrecic i jak nie odpali
    > trzeba zajrze czy cos gdzies sie nie odpielo, spadlo itd...

    Nie wspomniałeś koledze aby kręcił max kilka sekund i kilkanaście
    sekund przerwa.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2010-03-22 22:10:50
    Od: "dialog" <m...@p...onet.pl>

    Dziękuje za porady, udało mi się uruchomić. Motor ok minutę chodził po tym
    jak upadł i dopiero się wyłączył.
    początkowo kręcił tylko rozrusznik i nic nie łapał, ale 20min temu poszedłem
    do garazu boniedawało mi to spokoju :)
    moto było już było 5h po szlifie i tym razem już odpalił po kilku próbach,
    może coś się tam zalało, teraz najgorsze co mnie męczy to te plastiki i
    akrapovic który już nie jest szczelny :(

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-03-23 09:29:27
    Od: Magic <m...@w...pl>

    dialog pisze:
> [...]
    > próbach, może coś się tam zalało, teraz najgorsze co mnie męczy to te
    > plastiki i akrapovic który już nie jest szczelny :(

    Warto pamiętać że po glebie często rusza się cały syf w zbiorniku i
    układzie paliwowym, warto więc użyć odpowiedniego specyfiku do
    przepłukania tegoż.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj